Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei alle januar mammaer[:)]Jeg lurer veldig på om dere har merket forandringer på bevegelsene til babyene deres i det siste(er i uke 36)?Jeg synest det er blitt mindre,men er vel trangt for vesle sikkert.Har termin 21 jan.
Heisann! har termin dagen før deg jeg da! Min bebis er festet med hodet ned, men er utrolig aktiv likevell....sparker og styrer på spesielt om kveldene.... Men det har begynt å bli bra trangt ja...har liksom ikke plass til mat lenger..hehehe... Er du i fin form da?
Er trangt her også - men jeg har vert litt syk den siste uka, så det har blitt lite mat på meg- merker at ungen benytter seg av hver eneste ekstra cm nå som magesekken har vert så tom[8|]
Hei du.
Jeg merket veldig forskjell og var på sykehuset for det, men de sjekket alt og sa at han var i topp form. Er ikke så aktiv som han var da han hadde plass der inne.
Klem
Jeg merket også stor forskjell, var innom føden og sjekket hjertelyden og bevegelsene og alt var som det skulle. Men det er trabgere og annerledes bevegelser. Men er du bekymret så skal du kontakte føden.
ok,ja er i bra form ellers,begynner å bli litt tung og sliten i kroppen ,men det følger vel med..Ja jeg skjønner va du mener med å bli fort mett,gruer meg litt til all julematen,hehe..Babyen min hadde nesten festet deg sist jeg var hos legen ,så skal bli spennende å høre når jeg skal på kontroll den 29des.Tenk nå har vi ikke lenge igjen[:)]
ja er i uke 37 og kan vel si at siste uken er det blitt noe roliger, men ikke noe problem og kjenne at det er godt med liv alikevel. Men noe forandring er det blitt
Fortsatt like mye liv hos meg som det har vært hele tiden. Virker ikke som det er mindre plass enn før[:)] Magen har sunket langt ned og hodet står ned selv om det ikke er festet ennå. Slipper heldigvis å få sparkene oppi ribbena, men det er ikke noe mere behagelig å få de rett i magesekken heller[:'(] Spesielt ikke rett etter et måltid. Det er ihvartfall deilig å kjenne at det er liv[;)]