Uke 36 og sex

Posi10v

Flørter med forumet
Er det helt trygt eller kan man risikere tidlig fødsel osv hvis man har sex nå? Kjenner jeg er litt nervøs og redd noe skal skje. Er 36+2 nå.

Med mindre jordmor eller lege har frarådet sex, er det bare å kjøre på :)
Sex - da med sæd og orgasme - kan kun påvirke dersom man er moden nok for det. Og flesteparten er ikke det i uke 36 :)

Ha så mye sex du vil, med mindre du har fått beskjed av lege/jordmor å la være :-)

Bare å ha sex så lenge ingen annen beskjed er gitt :) jeg hadde nekt frem til uke 34, å etter det var det bare å kjøre på fikk jeg beskjed om :p

Jeg er 37+3 og når jeg var på leiekontroll for 2 dager siden hadde jeg 2 cm åpning. Legen sa at sex var ufarlig men at vi måtte regne med at det kunne sette fart på sakene. Så i og med at vi ikke har hatt tilgang på barnevakt i helga har det vært rimelig rolig, men snart setter vi alle kluter til :p

Ok, har planlagt ks 15.februar, så vil jo ikke sette igang noe før den tid, men da går det vel bra tenker jeg, takk for svar :-)

Som i tallet 6 eller? :P Her har bekkenløsningen satt stopper for slike aktiviteter, men de siste to dagene har jeg på mirakuløs vis ikke kjent noe til det! Så mulig vi kaster oss på trenden og har oss altså! :P

Er selv 36 uker i dag. Her har jeg merket regelmessige kynnere/rier hvis han kommer inni meg. Dette begynte for mange uker siden, og vi har praktisert "hoppe av i svingen" etter dette. Da går det fint. Vet ikke om "riene" bare er maserier eller fører til modning, så velger å vente til etter uke 37 før han får unngå å hoppe av...

Back
Topp