Uke 36 :D

mammatilgutt

Elsker forumet
Endelig er det bare 4 uker igjen, og beveger meg stort mot mål :) Lurer fælt på hvordan han ser ut og hvordan det kommer til å bli mor for første gang :D Håper jeg følger i mamma sitt fotspor å føder ca 2 uker før termin :) 

ina-91 skrev:
Endelig er det bare 4 uker igjen, og beveger meg stort mot mål :) Lurer fælt på hvordan han ser ut og hvordan det kommer til å bli mor for første gang :D Håper jeg følger i mamma sitt fotspor å føder ca 2 uker før termin :) 

Bare fire uker igjen her også! Jeg selv ble født tre uker for tidlig,men vet ikke om det har noe å si for hvordan min egen fødsel blir?Er så mye myter og forskjellige svar på det! Hvordan kjennes formen ut?Noen tegn på fødsel i nærmeste framtid? Venter en liten gutt her og! :)

Hehe du er også snart i mål ja :) Statistikken viser at man slekter veldig på hvordan mammaen sin fødte sine barn, og jeg tror det selv :P Kommer vel veldig ann på hvordan kroppsform man har, om man er lik sin mor og alt sånn ^^ Men vi får jo bare håpe vi begge slekter på mødrene våres ;) hehe 
Formen min er på topp som vanlig den :) Vet ikke helt hvordan det føles ut når fødsel nærmer seg men håper den ikke drøyer så lenge ;) 
Hvordan er det med deg da ? Noen fødsel i nær tid fremover ? 
Og gøy at vi begge venter gutt da :P 

ina-91 skrev:
Hehe du er også snart i mål ja :) Statistikken viser at man slekter veldig på hvordan mammaen sin fødte sine barn, og jeg tror det selv :P Kommer vel veldig ann på hvordan kroppsform man har, om man er lik sin mor og alt sånn ^^ Men vi får jo bare håpe vi begge slekter på mødrene våres ;) hehe 
Formen min er på topp som vanlig den :) Vet ikke helt hvordan det føles ut når fødsel nærmer seg men håper den ikke drøyer så lenge ;) 
Hvordan er det med deg da ? Noen fødsel i nær tid fremover ? 
Og gøy at vi begge venter gutt da :P

Jeg har slitt med høyt blodtrykk fra uke 19 og har hatt jevnlige kontroller siden da,hver uke. Ble 100%sykemeldt fra jobb i uke 25 med  beskjed om å ta det veldig med ro,slik at lillemann ikke kommer før tiden. De har vært bekymret for om det e svangerskapsforgiftning,men ingen tegn til det enda :).Begynner med andre ord å bli utålmodig. Vi har og reiseforbud,så alle planer om ferie ble dermed på egen veranda i år..men still going strong ;)
Ellers er det lite som tyder på at det blir fødsel de neste ukene,så bare å ta livet med ro og nyte tilværelsen før lillemann kommer også! :)

Stakkars deg da.. Så lenge lillemann har det bra så er jo det det viktigste :) Hehe man kan få en ganske fin å grei sommerferie hjemme da ;) Men det er vel nå tiden går sakte for oss :P Siste innspurt som går treigest ;)

4 uker igjenn, venter også gutt!!
Jeg kom 14 dager overtia... Så håper indelig ikke jeg er lik min mor...
siden det alt har vært litt action, er det et lite håp om at jeg skal sleppe det

Tror ikke det har så mye å si ang sin egen mor. Min mor har gått  to uker over alle tre gangene og har fått STORE barn. Jeg fikk tre uker før tiden og ett lite barn, 47 cm lang og 2900 gram.  Mye som spiller inn. Nå har jeg fem uker igjen md nr 2 og kan få når som helst. Barnet kommer når det vil :)

Jeg også er i uke 36 og venter en gutt!!! Hadde siste dag på jobb i dag og gleder meg til å fokusere på familien fremover! Storesøster kom en uke for tidlig og derfor tror jeg at også lillebror gjør det..kan bli lenge å vente

Det er ok ikke helt sant det at man føder sånn som mans egen mor gjør men i mange tilfeller er likheten der ;) Men jeg håper selv min kommer 14 dager før for nå vil e ha han ut sånn at e kan holde han å se hvordan han ser ut :D Men vi får alle håpe at ungene våres kommer ut hele å fine og at alt går fint under fødsel :P Så kommer de når de er klare til å komme ut til verden :D 
(Håper det skjer snart) :P

Jei! Er også 36 uker i dag :) Har en uke igjen før permisjonen, men tenker at det korter ned ventetiden :)

Back
Topp