Uke 35

KaiSi

Forelsket i forumet
Hei. Dette er første gang jeg skriver noe her, så presentasjon er som følger: jeg er 3. Gangs fødende (på 3,5 år) venter en gutt sier de...noe som vi gleder oss veldig over da vi har to jenter ifra før.
Graviditeten så lagt har vert fyllt av vodter og lange dager som seg hør og bør når man er gravid. Men så finnes det den lille lykke av spark og tanken på en liten til... VI GLEDER OSS.
Den siste uken har vert litt i tyngste laget med varmt vær, kvalme, konstant halsbrann, vrangsøvd unger, mygg, klegg, modning og kynnere.

Velkommen og gratulerer med liten gutt i magen! :-) Jeg er førstegangs, i uke 35+4 og venter på en liten frøken :-)

Hei. Dette er første gang jeg skriver noe her, så presentasjon er som følger: jeg er 3. Gangs fødende (på 3,5 år) venter en gutt sier de...noe som vi gleder oss veldig over da vi har to jenter ifra før.
Graviditeten så lagt har vert fyllt av vodter og lange dager som seg hør og bør når man er gravid. Men så finnes det den lille lykke av spark og tanken på en liten til... VI GLEDER OSS.
Den siste uken har vert litt i tyngste laget med varmt vær, kvalme, konstant halsbrann, vrangsøvd unger, mygg, klegg, modning og kynnere.

Velkommen :)) Artig med en gutt når du har to jenter fra før :) jeg venter selv mitt tredje barn <3 har en på 6 og ei på 2 :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hei og velkommen :) og grattis med en gutt i magen :) jeg venter nr 2 som også er en gutt, og har termin 1.september:)

Velkommen!
Hyggelig m flere 3. gangs ;) Jeg venter en jente nå, to gutter på 3 og 6 fra før.

Velkommen :)

Velkommen! Jeg er også 3 gangs, venter vår 3 gutt! Vi gleder oss masse, men kjenner de "plagene" du nevner godt på kroppen selv om dagen. Jeg er 35 uker i dag!

Hei og gratulerer med en liten prins i magen..

Blir 25 om 14 dager .. Har ei lita på 4 år og 4 mnd og ei bittelita ei på 1707g nå som ble født for 5 uker siden i morgen hele 12 uker før termin

Velkommen :)
Jeg venter også min 3. Og denne gangen venter vi ei jente. Har 2 gutter fra før, + bonusgutt fra samboeren sitt tidligere forhold.

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Hei og gratulerer med en liten prins i magen..

Blir 25 om 14 dager .. Har ei lita på 4 år og 4 mnd og ei bittelita ei på 1707g nå som ble født for 5 uker siden i morgen hele 12 uker før termin
Åisann. Kan ikke være så enkelt å få så lenge før tiden. Har sett bilder av jenta di...hun er nydelig. Håper alt går etter planen fra nå av og at dere får henne hjem snart:-)

Back
Topp