Uke 35 og jordmortime i dag

Toromor

Glad i forumet
I dag er jeg akkurat 35 uker, og har nettopp vært på time hos jordmor. Det gikk veldig fint, og lillesnuppa ligger med hodet langt nede i bekkenet. Det var bevegelig enda, men det var visst bare så vidt. Fikk også beskjed om at fødselen kan komme til å gå fort, så jeg skal ikke vente lenge hjemme når ting et i gang.

Å, som jeg gleder meg til å treffe prinsessa mi nå! Hvordan er formen til dere andre? :)

Formen begynner å bli mer og mer shabby.. Eller, jeg er i fin form, men jeg blir så fort sliten føler meg tung, problemer med å sitte/ligge og ikke minst sove :P var hos legen på mandag, og her ligger han også med hodet nd, men enda ikke festet seg.. Men det fester seg vel senere med nr to såvidt jeg har skjønt :) er såå glad for at jeg vasket babyklærne når jeg gjorde (det er ikke lenge siden, men tror jeg hadde slitt mer med og henge opp klær nå.. )

Her er jeg 36 uker i morgen :) Og her har hodet ligget ned i lange tider, og det lå visst dypt hos legen på mandag. Så blir spennende og høre hva jordmor sier igjen til mandag :) I tillegg kjenner jeg det presser mer på blære, og magen har sunket litt!

Bortsett fra at jeg sliter litt med bekkenet og sover dårlig om natten, er formen på topp :)

Back
Topp