Uke 35, bagen??

ozon

Gift med forumet
Idag runder jeg uke 35, bør jeg kanskje pakke bagen min?? Har det meste jeg skal ha med meg klart, men ikke pakket og sånt.. Litt morsomt egentlig, er litt sent ute.. Har det meste jeg skal ha med meg på sykehuset klart men baby utstyr, hva er det for noe.... Vi har jo ikke handla inn noe.. Har en samboer som har allverdens tid..Hehe[:D] Har litt panikk selv nå, tenk vis tulla kommer, vi har jo ingenting klart.. Vi skal gå amok å handle på tirsdag så tulla får vær så god vente til det hvertfall....

Men det var denne bagen, bør jeg pakke den nå? Eventuelt når?

Jeg hadde pakket baggen nå hvis jeg var deg, skrev selv en liste som jeg har fulgt og føler at alt er klart nå. Vet fra sist gang hva jeg "savnet" og dette er med denne gangen. Her er min liste, hvis det kan hjelpe:
* Undertøy (gode truser og amme BH`er, Ellers får du sånne ekle nylongreier på sykehuset)
* Nattbind (store)
* Ullinnlegg (for å forhindre brystbettennelse)
* Toalettsaker
* Joggedress
* Morgenkåpe
* T-skjorter
* Håndkle
* Føner (både til håret og til underlivet, mye bedre å lufttørke når man er sår[:@])
* Babytøy (ålreit med eget tøy på babyen sin, ellers får man jo låne litt på sykehuset)
* Kamera
* Videokamera
* Telefon og lommebok
* Helsepapirene dine.
Håper dette kan være litt til hjelp. Lykke til videre.[;)]

Takker!! Godt å få tips fra noen med erfaring...[:)] Da prøver jeg å pakke.....

Vil absolutt ambefale deg å pakke ja..he he

Hehe... Jeg kan dessverre ikke skrøyte på meg at jeg har pakket bagen[:)] Jeg har begynt men det er nok en del enda som mangler[:)] Men jeg vil anbefale og gjøre det altså[:)] I hvertfall når du bor en time fra stavanger. Litt trøttende hvis du må dra på sykehuset uten og ha med deg noe[:)] Gjør klar det viktigste til bagen i hvertfall[:)] Men det som hadde stresset meg mest er nok det at dere ikke har kjøpt inn ting til babyen[:)] Vi begynte heldigvis tidlig så alt det viktige er i boks[:)]

Jeg ser at du er fra egersund så jeg ble litt nysgjerrig[:)] Hvor gammel er du og hvor bor du hen?[:)] Jeg har slekt og veldig mange venner der nede[:)]
Klem[:)]

Hehe, har hele roen....eller IKKE.... panikken nærmer seg nå jah.. Men skal få handla inn alt vi trenger på tirsdag, heldigvis[:)]

Jepp, egersunder her jah.. 18, blir 19 i november.. Bor nå på nora øyne, men oppvokst i byen.. Hvem kjenner du her da? Koselig å komme over noen med kontakter herifra, sjeldent..

De er litt eldre enn deg men det kan jo være at du kjenner til noen. Jeg har to søskenbarn. Kjell Arne og Svein Bjarte Johansen. Så kjenner jeg Ole johnny,Annelin Arntsen,Marita Hestnes,Linda Svindland,Mona Hagen,Runar og Eivind Blakstad,John Harald Brattaker. Var det noen navn som virket kjent? Jeg kommer nok på flere kjente etterhvert[:)]

Hehe.. Ja dere må virkelig få gang på handlingen[:)] Kan godt forstå at du begynner å få litt panikk[:)] Og så er det jo så dyrt og få unger[:)] Det er en del som må handles inn
Klem

Back
Topp