Uke 34 og lysrosa utflod....??

Anin

Elsker forumet
Himmelbarn
Hei folkens! Er lettere bekymret her jeg sitter:-p Er 1gangs, og har lite peiling, så håper noen kan svare:-) Har hatt sterke mens smerter tre til fire ganger om dagen siden fredag nå (sikkert kynnere..?) Og idag når jeg var ute å gikk tur i finværet, kjente jeg det rant litt i truse innlegget. Da jeg kom hjem var det en del lysrosa utflod.. Jeg har ikke hatt sterke smerter eller vondt, kun ubehag! Noen som har tips, råd, opplevd lignende? Hilsen meg:-)

Veit ingenting, men ring jordmor eller lege om du er bekymra! Mykje betre å ringa ein gong ekstra

Høres ut som slimproppen gikk spør du meg. Kynnere skal ikke gjøre vondt men rier kjennes som kraftige menssmerter. Lykke til :-)

Høres ut som slimproppen gikk ja :) jeg lagde en tråd om dette da jeg opplevde det her om dagen: http://www.babyverden.no/Forum/Termin--og-barselklubber/2012/Februar-2012/Blodslim/1512878T/

Har hatt menssmerter i ryggen i flere dager etterpå, men ikke noe tegn til fødsel enda. Kjennes ut som svake rier ja, sikkert kroppen som trener/ maserier :)

Jeg fikk 3 uker før sist, så mulig det skjer noe tidligere denne gangen også....

Man kan også gå en stund før fødsel starter også, selv om slimproppen har gått :) 

Takk for tilbakemlder:-) Da får man bare vente å se da..? Jeg har ikke ringt føden, tenker at det ikke er nødvendig når jeg ikke har smerter!? Skal til kontroll på torsdag, skal jeg bare slappe av med det, eller ville dere ringt legen imorgen?

Ninass skrev:
Takk for tilbakemlder:-) Da får man bare vente å se da..? Jeg har ikke ringt føden, tenker at det ikke er nødvendig når jeg ikke har smerter!? Skal til kontroll på torsdag, skal jeg bare slappe av med det, eller ville dere ringt legen imorgen?

Jeg har ikke ringt noe sted, skal på kontroll på tirsdag og skal høre med jordmor da....

Men du får føle på det selv, går jo an å ta en telefon også :)

ok:-) Da bare venter jeg!!:-) Hvis det kommer mere slik utflod, eller smerter blir det noe annet!:-) Takker og bukker...:-) Dette er litt skummelt spennende;-p

bare slenger inn et svar son heilt på tampen
i og med at du er i uke 34, hadde eg nok tatt en rast telefon til JM.
men eg er ei son som gjerne vil ringe en gang for masse da :)
Tenker at det er greit at ho bare veit om ka som skjer og sier at "det trenger du ikkje beskymre deg over" :)

ja, fikk ikke ringt idag, men tenkte å ringe imorgen!:-) Takk for svar:-)

Back
Topp