Uke 34: Lekker du råmelk?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marte

Guest
34weeks980-1-324x235.jpg

I begynnelsen av denne uken er fosteret 32 uker gammelt. Nå flyter det ikke lenger, men hviler i livmoren.

Øynene åpnes når fosteret er våkent, og lukkes når det sover. Øyefargen er vanligvis blå uansett hva som blir den endelige fargen, fordi pigmenteringen ikke er ferdig ennå.
Les det her!

I podcasten snakkes det om keisersnitt og vaginal fødsel, og tabuer rundt det å føde. Hør det her

Nja jeg lekker ikke egentlig. Kan bli en liten flekk i bhen men trenger ikke innlegg. Mini som er 2 er fornøyd nå da for mengden har tatt seg opp de siste ukene! Vi ammer enda og det har ikke vært mye å hente nå siden 2. Trimester

Den siste uken har det kommet ut litt melk hver dag, og de er ømme. Sist gang (første gang) så jeg ikke tegn til melk før fødsel! :)

Lekker ikke noe på dagtid, men har måttet begynne å sove med ammesinglet med ammeinnlegg fordi jeg fikk så mye melkeflekker i senga. Jeg ligger vel og presser på den puppen som ligger nederst mot lakenet når jeg sover:rolleyes:

Bare i uke 32 men har kommet noen dråper i flere uker. Ikke mer enn at jeg klarer meg uten innlegg

Back
Topp