• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Uke 33

Gullis!

Elsker forumet
Herlighet, går inn i uke 33 denne uken, nå gikk det unna her:smiley-bounce012 For en spennende sommer dette blir, jeg gleder meg sånn til å få tredje skatt i armene, kan nesten ikke vente! Sniker litt på de andre forumene og blir nesten litt misunnelig:)

Da er du ikke langt unna termin :D er så surrealistisk at for noen her inne nærmer det seg med stormskritt at det kan "skje når som helst" uten at det er prematur eller farlig :D

Samme her. Er 32 uker idag, akkurat vært hos jordmor, og lille har ikke snudd seg. Så håper hun gjør det om 2,5 uke da jeg skal tilbake :) hadde også fødselsforberedende prat, så fikk en god del praktisk informasjon når det hele starter. Tiden går fort nå, så er fint at jeg får noen uker til på meg til å ordne ting og slappe helt av :)

Samme her. Er 32 uker idag, akkurat vært hos jordmor, og lille har ikke snudd seg. Så håper hun gjør det om 2,5 uke da jeg skal tilbake :) hadde også fødselsforberedende prat, så fikk en god del praktisk informasjon når det hele starter. Tiden går fort nå, så er fint at jeg får noen uker til på meg til å ordne ting og slappe helt av :)

Så bra med fødselsforberedende prat! Håper lille snur seg:)

32 uker her i dag :) Godt det går fremover, men føler likevel tiden går alt for seint, spesielt når jeg er dårlig...har vært mer eller mindre dårlig hele svangerskapet og det skal bli en befrielse å få født :)

Uke 33 her og jeg synes tiden går for fort:) det er vår siste så ville jeg nytte hver eneste sekund før den er over..fortsatt mye å gjøre før skatten kommer og jeg er ganske sikkert den kommer før termin like de to andre...spennende:)

På mandag var jeg 30+0 og var på vekst estimering kjendte det gjorde noe med den til nå laaaaangsomme ventetiden.
Fikk se nydelige klare bilder av lille på ultralyd i forhold til mislykket kvalitet på ordinær ul. DET boostet meg mange hakk, og gledestårer rant. Gleder meg til fødsel, og gleder meg til å møte min Lille nr5 <3 ❤️ Får en liten sniktitt til før fødsel og håper den også er 100% positiv i uke 36.

Jeg har akkurat gått inn i uke 29 omtrent og synes det nå faktisk går litt fort :p helt greit for jeg vil egentlig bare møte den lille NÅ :shy:

Men jeg lurer også på, hvor mange uker man går gravid? Noen sier 40+2 andre sier 40+3. Hva er rett? :p

Hos meg er d regnet med 40+3 av både jordmor og sykehus:)

Jeg er 32+2 i dag, og jeg fatter ikke hvor tiden har blitt av! Kanskje på tide å finne frem litt småtteri? :p både bv appen og jordmor teller 40+3 tydeligvis, for jeg har termin på en lørdag.

Det der med å telle dagene har visst med skuddår å gjøre fikk jeg beskjed om. Ikke det at jeg forsto hvorfor vi liksom skal gå en dag lenger når det er skuddår, Hehe.

Back
Topp