Uke 33: Babyen drømmer

  • Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet
M

Moderator Marte

Guest
33uker-324x235.jpg

I begynnelsen av denne uken er fosteret 31 uker gammelt. Den kan ikke bevege seg så fritt som før, siden det er mindre plass i livmoren- Bevegelsene blir dermed ikke like store. Det skal imidlertid være like mye bevegelse selv om plassen blir trangere, bevegelsene endrer bare karakter mot slutten.
Les mer om denne uken her!

Kjenner du liv hver dag?

Som vanlig har vi podcasten vår som tar opp ulike tema hver uke. Denne gangen er det seteleie, tverrleie og det å ha en fødselsplan som står på agendaen.
Har du en plan? Har du skrevet fødebrev?
 
Eneste planen jeg har er å ta det som det kommer. Er av typen som blir stresset når ting ikke går helt etter planlegginga.. blir rett å slett skuffet og det stjeler energien. :)
Fødebrev har jeg aldri skrevet, men har hatt fine samtaler på kontroll.
 
Skrev fødebrev sist, men dropper det denne gangen. Var ikke mye som ble skrevet der som jeg ikke kunne gi beskjed om når jeg kom inn eller under fødsel, og det føltes ikke som de hadde lest det på forhånd uansett.. men ikke vet jeg :) Jeg ønsker også egentlig å bare ta det som det kommer (slik som sist), men har kanskje litt andre forventninger denne gangen siden jeg har født før.
 
Back
Topp