Uke 32 og seteleie

Anetta

Andre møte med forumet
Flere som har seteleie og begynner og stresse litt med at lillebanet må snu seg snart...?:) Artig å høre om deres ligger med hodet ned eller i seteleie...

Min lille ligger med hodet ned. Håper din snur seg, eller at det likevel går greit om babyen ikke snur seg. Men jeg kan godt skjønne at det er en ekstra stressfaktor.

Hodet langt ned;)

Ligger ikke med hode ned nei men ingen av de andre snudde hodet før sånn uke 35 så stresser ikke!

Fikk konstatert i går at han ligget med hodet godt nede i bekkenet :) Tror han kommer til å bli liggende der, for han har nok gjort det et par uker allerede med tanke på hvor han har servert spark :)

Jeg er 32+2 og min snudde seg til hodeleie for 1-2 uker siden antagelig. Stresset litt med det, men samtidig, han kan jo fortsatt snu seg til sete igjen..... Man bør vel vente med å stresse (lett å styre;-)) med det i enda noen uker ;-)

Er i uke 30 og han ligger med setet godt nede i bekkenet. Håper virkelig han snur seg ;)

Er i uke 35 og frøkna snudde seg for ca tre uker siden. Håper hun holder seg der til hun vil ut:-)

Jeg er 31+1 og han sitter med fua ned.
Håper virkelig ikke det blir seteleie all-the-way, han må snart finne ut hva som er lettest vei ut. :)
jeg skal på ul om ett par uker, så får håpe han har snudd seg til da. :)

Legen trodde hodet var ned ved forrige kontroll, men jeg føler stadig at hun ligger på tvers! Får spark og bevegelser på hver side, og ikke oppe eller nede.

Det sies jo at det er større plass andre gang, og at noen fester hodet først når fødsel starter.

Jeg prøver å ikke stresse med det, men håper jo hver dag at hun vil legge hodet ned snart. Vil føde normalt! :)

Min lille sitter godt ;) Stresser ikke med det egentlig. Har hatt en setefødsel før, og jeg merket ingen forskjell :P

Dere som har i seteleie .. Hvor kjenner dere spark? Jeg er så usikker hvordan han egentlig ligger :)

Mi ligger i tverrleie... Tenker ikkje noe over det ennda, skal på ul om 1, 5 uke. Så får høre hva dem sier da.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Aner ikke hvordan min ligger nå jeg. Men han har ligget litt rundt omkring. Er jo tredje og, så regner ikke med at han fester seg akkurat så tidlig. Første hadde en grundig snuoperasjon kvelden før vannet gikk og minste snudde seg rundt omkring til uti fødselen (jepp, ikke engang da var hun liksom ferdig med å turne rundt). Så har ikke noe håp om at denne skal finne seg ei stilling og bli der allerede nå 10 uker før termin. :P

Oi, var det ingen forskjell på å føde i seteleie,så vanlig fødsel trollmor? Som dere alle sier, vi har jo enda god tid på å la di få snu seg, burde ikke stresse mer enn nødvendig:) anmo: jeg har for det meste kun hatt spark rett ned mot høna:)

Her var bebisen min i hodeleie på mandag og seteleie på onsdag.. :) Nå vet jeg ikke..men tror jeg kjenner føttene oppover nå :)

Min ligger i tverrleie. Har gjort det i 3uker nå. Ser ut som om magen min smiler. Håper hun snur seg snart..er i uke 31 da

Fikk vite idag at stumpen var godt plassert nedi bekkenet. Godt han har tid på seg til å finne rett vei...
Kan jo ikke ha bolleunge OG setefødsel :p
Sjønnasen var 1600 gr nå i uke 30+1. Hva er standard i forhold til norske mål? Noen som vet hvor mye han ligger over?

Back
Topp