uke 32 og rosa utflod..hjelp!

happy.com

Betatt av forumet
ja bør jeg være bekymret eller er det normalt? er tredje barnet mitt og har ikke hatt noe slikt med de to andre.
kjenner jeg stresser meg selv opp nå og det hjelper sikkert ikke saken,så håper noen har noen kloke råd og gi meg .

må nevne at igår kveld hadde jeg veldig vondt oppe ved mellomgulvet og ned langs hver side.
og vi har ikke hatt sex,så det kan ikke være det.

Proppen som har gått kanskje.Se ann om det blir mer, blir det mer ring til føden.

Tenker også at det kan være proppen som har gått.
Men siden du føler deg utrygg hadde jeg villet tatt en tlf til fødeavd og hørt hva de tenkte. Kan jo være greit med en sjekk om ikke annet så får du jo roet deg selv ned.
Klem!

Må si meg enig med de over meg. Hadde glatt ringt føden om jeg var deg, bedre det så du får slappet av. :)

Kan være slimpropp, kan være klargjøring.. Jeg husker jeg hadde litt mørkere utflod men det var en uke før fødsel. Ville kanskje ringt legen/føden/helsestasjon imorgen! Greit å sjekke :)

Jeg er nå i uke 31. For noen dager siden skjedde det samme med meg, jeg ringte føden og dem ville ha meg inn for sjekk pga at det kunne være slimproppen som hadde gått men var vist ingenting enda.
Andre gangen med meg, nesten mer bekymra den gangen her en første:p
Ville ring føden for å være sikker på at det ikke er noe.

Back
Topp