Uke 31 (allerede??????)

Bruker763eli

Forumet er livet
Tia flyyyr når man har det kjekt! Og nå nytes de siste feriedagene før jobb, SFO og barnehage kaller.

Siste uka har vi nytt godt av sol og varme ved Svartehavet. Kost oss masse i Bulgaria, Golden Sands.
Både små og store har kost seg i basseng, ved sjøen, på shopping og spist god mat.

Var godt fornøyd med leilighetshotellet vi bodde på. Norge har jammen meg MYE å lære av bulgarsk renslighet! Her ble det kostet, ryddet og vasket rundt oss hele tiden slik at det var helt rent hele tiden.

Flyturen både ned og hjem gikk veldig fint - og for Amalie som flydde for første gang, ble det en fin opplevelse. 3 timers tur var helt perfekt!
Vi fikk med oss delfinshow også - kjempekjekt!

Nå er vi vell tilbake i Norge, og jammen følgte sola med oss. Her er det godt og varmt og ingen brå overgang i det hele tatt.

Ha en flott uke videre alle sammen
 
Hørtes deilig ut med ferie i Bulgaria Elimor, bra å høre at flyturen gikk bra.

Her skjer det ikke stort om dagen er sykemeldt pga svangerskapskvalme, holder dårlig på maten, har vel gått ned 8 kg . Så å være gravid er efiktiv slankekur for meg.
I dag har jeg fått brev om fødeplass på Ahus og UL den 5 sept :-) Gleder meg til å se hva som gjemmer seg der inne.

Ønsker alle en strålende dag/uke
 
Bulgaria hørtes herlig ut!!!

Så synd at du er så dårlig fru+2!! Uff! Spennende med ul ja. Jeg er 18 uker i dag og venter i spenning på brev om når jeg skal på ul, kan jo ikke være så lenge til! Har lyst å vite kjønnet denne gangen, det har vi ikke visst de andre gangene;-)

Her er det vannkopper for tiden. Nathalie er full i prikker som klør. Litt greit at det er sommer og hun kan gå uten klær... håper Lukas og får det nå før bhg start, så er vi ferdige med det.
I dag er jeg litt lat kjenner jeg. Har fått beiset litt på huset, men jeg blir helt matt av å tenke åp alt som burde vært gjort både utenfor og inni huset. Skulle hatt masse penger så skulle jeg leid inn folk å fått det gjort:-P
 
Spennende med ultralyd damer! Håper formen din tar seg opp, Fru, og Nathalies også tosmå!

Bulgaria høres herlig ut - jeg skulle gjerne reist på ferie, men her er jeg og ungene ferdige med slikt - G kan ta seg en tur kanskje, han starter ferie 15. august... skikkelig teit å ikke ha ferie samtidig, men i år fikk vi det rett og slett ikke til

Vi har hjemmehelg nå, G har reist ut på utdrikningslag med en kompis, han er forlover og har stresset masse med å arrangere dette så jeg håper de får det gøy. Ungene og jeg skal kose oss hjemme med pizza og muffins og moro - og svigers skal være barnevakt for en nevø og ei niese, så det kommer lekekamerater her etterpå også.

Forrige helg var vi i Nittedal en tur, i bryllup til ei av mine gamle venninner, og det var kjempekoselig - både å se venner igjen, men også å besøke mamma og søsteren min som nå begynner å bli ganske verpesyk, bare noen dager igjen til første termindatoen hennes...

Hjemreisen gikk som vanlig skeis, vi fikk ikke lande på grunn av tykt skydekke og måtte reise til Sandane og ta buss derfra - ikke gøy å reise med to små når turen varer til langt på natt - vi kom endelig hjem klokka ett på natta, da hadde begge to sovnet heldigvis.

Ellers skjer det lite - vi venter fremdeles på å få nettverk hjemme, så jeg er sjelden på nett. Jobber igjen, men har fri nå til fredag, da er det arbeidshelg. Skal snart starte i ny turnus hvor jeg får spredd vaktene mine litt, og de blir også kortere (og flere, men det er greit). Gleder meg til det, for arbeidshelgene blir litt lettere når jeg jobber 15.30 til 24 i stedet for 12-23
 
I dag har vi hentet Jago hjem! Han sover mye, men er veldig gira når han er våken! Bæsjer og tisser ute.. veldig greit! Mannen skal ha ferie en uke nå for å være hjemme med Jago!

Solveig har funnet ut at det ikke er noe å være redd for. Jago liker godt å spise håret hennes, og vaske brillene hennes! hehe

Både rart å spennende å ha en firbeint i hus!
 
Kjempekoslig med valp actrine!!

Men husker så godt det de sa på valpekurset når vi fikk vår kosebamse; " de fleste hunder blir omplassert rundt 18mnd alder, for da har eierne gitt opp." Å det stemmer nok. Masse valperampestreker i vente sannsynligvis;-)!

 Jeg syns det var deilig når vår valp nærmet seg to år, og det var slutt på å bite sundt og ødelegge ting. Håper dere har en hund som ikke er så gira på å bite på alt når tennene klør;-) KOs dere masse med valpen, de vokser så fort!! Håper du legger ut bilder av han snart:-)
 
Back
Topp