Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hjelp, kvalmen er tilbake! Forsvant uke 16 men nå er den tilbake innimellom.. kan være at det har en sammenheng med at jeg våkner så sykt tidlig, hvem vet. Noen andre?
Jeg er i uke 28, og fortsatt kvalm.. men hos meg ga det seg aldri så har vært kvalm hele tiden....
Huff, stakkars dere. Håper det går over for dere snart! Jeg er ikke kvalm lenger og det er helt fantastisk. I min første graviditet var jeg kvalm til uke 39. Håper dere slipper å være kvalme så lenge.Uke 27 her, og fortsatt kvalm som bare det, har også vært det hele tiden. Kan ikke spise uten å bli skikkelig dårlig.
Huff, stakkars dere. Håper det går over for dere snart! Jeg er ikke kvalm lenger og det er helt fantastisk. I min første graviditet var jeg kvalm til uke 39. Håper dere slipper å være kvalme så lenge.
Det kan hende noe mot halsbrann hjelper, enten noe reseptfritt eller omeprazol. Fordi halsbrann bidrar til økt kvalme
I preglife-appen står det at der er vanlig med ny runde kvalme i disse ukene, pga mye hormonaktivitet og at lille vokser mye.
Det forklarer sikkert hvorfor jeg er ekstra lettrørt, følsom og sensitiv nå om dagen i forhold til tidligere
Har hatt hyperemesis som gav seg for halvannen mnd siden. Men nå blir jeg kvalm av jerntilskudd :S