Uke 30 i morgen! ;)

Nitaaa

Flørter med forumet
Tiden går så utrolig fort!

Jeg hadde ikke så bra start på svangerskapet, for jeg havnet på sykehus å greier fordi at jeg ikke fikk i meg mat eller drikke i det hele tatt! Jeg fikk diagnosen hypermessi, men det ga seg heldigvis etterhvert :) Eneste jeg gjorde om dagene : stod opp, dro på jobb, gikk hjem å lå resten av dagen på sofaen. Jeg greide faktisk ikke å gjøre noe da jeg kom hjem fra jobb, for all kreftene gikk til jobb å spying! Etterhvert ble spyingen bare værre, så da orket jeg ikke jobb engang. Jeg tenkte ikke tanken engang på å dra til lege for å få meg sykemelding. Mamma ringte meg for å høre om jeg hadde fått i meg noe mat en dag, å da sa jeg jo såklart at jeg hadde verken fått i meg drikke eller mat. En liten slurk av vann, så kom det rett opp igjen :/ Så sa jeg at hun skulle kjøpe med meg noe halsdropps, fordi halsen var sår p.g.a all den spyingen ( spøy etterhvert over 7 ganger hverdag ). Da viste jo hun at noe var galt, så hun ringte lege å sånn med en gang.

Etter det legen sa, så måtte jeg vist bli innlagt. Jeg trodde jo ikke det var så alvorlig! Hjernen min fungerte ikke i det heletatt mere, så jeg tenkte ikke. Da ble det gjort noen undersøkelser, å de fant ut at jeg var kommet til ca uke 10 ;) De sa det at jeg trengte 2 dager max på å bli bra igjen, men det tok faktisk 5. Jeg fikk 7 sånne veskegreier i kroppen!

Nå har jeg det heldigvis kjempebra og missunner ikke de som må ligge leeenge på sykehus p.g.a kvalme å sånn. Skjønner ikke at dere holder ut, det hadde iallefall ikke jeg gjort! ;p

Morgen er jeg heldigvis kommet til uke 30 å da er det IKKE lenge igjen. Tiden går så alt for fort [8|] Blir godt å holde gullet ogsåå da! Gleder meg til å slippe å ha så vondt i ribbeina mine mere, skal bli gooodt! [:D]

Hurra for uke 30! [:D]

Så bra at du ble kvitt kvalmen, kan ikke tenke meg noe være enn det faktisk.[&:]
Får håpe du kan nyte resten av svangerskapet uten de helt store plagene, litt små plukk må vi vel regne med.[;)]
Gratulerer så mye med 30 uker, ikke lenge igjen i det helle tatt.[:D][:D][:D]

Nei, ikke lenge igjen nå nei [:)] Blir spennende å se når han kommer ;D

Back
Topp