Uke 30 i dag! Ca 7 uker igjen

FrKanin2014

Forelsket i forumet
I dag er jeg i uke 30. Ca bare 7 uker igjen ... eller rundt 50 dager til ks!
Hoi å tiden flyr!!

27 juni får jeg vite dato for ks. Som blir ca 3 uker Før pga en del ti g fra tidligere å i dette s.skapet..

Nå er det ikke lenge til lillebror kommer ut...Både gleder å gruer meg! Gleder meg mest...men kjenner det er litt gruglede da jeg er alene om dette..å i tillegg har min datter på 4 år..

Hva med dere? ? Hvor lenge har dere igjen sånn ca ?? Til termin eller evt planlagt ks?

:)

God pinse ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Samme her. 30 uker idag og termin 20.august :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Haha, så vittig med alle på 20. august :D
Jeg har 1., og håper inderlig ikke å gå lenger enn til maks 10. august. Førstemann kom litt før tida, så jeg har troa på julibarn. Kan m.a.o. bli en skikkelig påkjenning å gå til langt uti august om jeg ikke klarer å omstille meg mentalt innen da.

Haha, så vittig med alle på 20. august :D
Jeg har 1., og håper inderlig ikke å gå lenger enn til maks 10. august. Førstemann kom litt før tida, så jeg har troa på julibarn. Kan m.a.o. bli en skikkelig påkjenning å gå til langt uti august om jeg ikke klarer å omstille meg mentalt innen da.

Det er nok ekstra ille å gå over når man forventer at den kommer litt tidlig. Jeg prøver å være innstillt på å gå over men samtidig så har de siste jeg kjenner fått for tidlig selv om de er førstegangs så merker at jeg ufrivillig teller litt ned til når de fikk..:p

Kult med oss på 20/8 :)
Hvor skal dete føde? Ahus her..... Ååå gurimalla det er så varmt om dagen!! Og jeg har fått bihulebetennelse:( er dere bra i formen?

Her er det skien :) ja det er så åå varmt. .i dag har jeg sittet helt neddi vannkanten i 4 timer!!

:)
Ja kjempe!! Kjenner jeg plutselig ikke er heeelt klar for at tiden går så fort :p selv om jeg er klar for å få lille bror ut..hehe..

Sykt å tenke på at han kommer neste mnd :eek:

Skjønne itj kor tia har blitt av......i neste måned kjæm babyan vårres på rekke å rad :)

Back
Topp