Uke 29 - slim

PrøverLykkeNr3

Forelsket i forumet
Januarlykke 2020
Er det normalt at det kommer eggehvite slim fra skjeden så sent i svangerskapet? Ikke opplevd det i tidligere sv.skap. Ser akkurat ut som eggløsningsslim, kom ganske mye på papiret ved dobesøk nå i kveld.
 
Er det normalt at det kommer eggehvite slim fra skjeden så sent i svangerskapet? Ikke opplevd det i tidligere sv.skap. Ser akkurat ut som eggløsningsslim, kom ganske mye på papiret ved dobesøk nå i kveld.
Kan det være utflod?
Er du engstelig så hadde jeg ringt føden. Hvis ikke så ta en tlf til jordmor på mandag morgen for å spørre ❤️
 
Er det normalt at det kommer eggehvite slim fra skjeden så sent i svangerskapet? Ikke opplevd det i tidligere sv.skap. Ser akkurat ut som eggløsningsslim, kom ganske mye på papiret ved dobesøk nå i kveld.
Jeg har også hatt noen ganger hvor jeg har tørket meg etter dobesøk det har kommet endel utslid/slim på papiret
 
Jeg har en del utflod blank/lysegul hver gang jeg tørker meg. Blitt mer de siste 2 ukene. 29+5. Har ikke tenkt på om det er noe å uroe seg for.
Sist graviditet gikk litt av slimproppen 38+2 og vis jeg husker så vsr det en annen konsistens og farge.
 
Er det normalt at det kommer eggehvite slim fra skjeden så sent i svangerskapet? Ikke opplevd det i tidligere sv.skap. Ser akkurat ut som eggløsningsslim, kom ganske mye på papiret ved dobesøk nå i kveld.
Ja, det e ganske normalt at utfloden variere ein del, både i lukt, konsistens og farge gjennom graviditeten. Det ein skal være obs på er illeluktende, at det kan være sopp eller infeksjon.
Huske eg rett så auke utfloden ofte på i tredje trimester, og er ofte slimete. Slimproppen er det nok ikkje, den er ganske heftig og ser ikkje ut som EL slim iallefall..

Nokre får også veldig vannaktig utflod, spesielt mot slutten, nokre får så heftig at dei trur vannet går liksom! Ganske sprøtt ikkje opplevd det sjølv.
 
Slimproppen kan gå flere ganger også kan den gå litt og litt av gangen. For et par uker siden kom det en del slim på papiret noen dager på rad. Blankt og fint- husker det var slik til meg i siste trimester i de forrige svangerskapene også. Jordmor sa det var normalt :)
 
Back
Topp