M Moderator Camilla Guest 30 Apr 2018 #1 I begynnelsen av denne uken er fosteret 27 uker gammelt. Barnets hode har nå omtrent riktig størrelse i forhold til kroppen. Les mer om uke for uke HER
I begynnelsen av denne uken er fosteret 27 uker gammelt. Barnets hode har nå omtrent riktig størrelse i forhold til kroppen. Les mer om uke for uke HER
MomLife Flørter med forumet 1 Mai 2018 #2 Noen av de «like lang som...» skjønner jeg ikke helt... Er det standard størrelse på suttekluter f.eks. [emoji85]?
Noen av de «like lang som...» skjønner jeg ikke helt... Er det standard størrelse på suttekluter f.eks. [emoji85]?
momajoja Blir kjent med forumet 1 Mai 2018 #3 mitini skrev: Noen av de «like lang som...» skjønner jeg ikke helt... Er det standard størrelse på suttekluter f.eks. [emoji85]? Klikk for å utvide … Haha, jeg kunne ikke vært mer enig - tanken har slått meg ganske mange ganger at det er merkelige "mål" som brukes ja
mitini skrev: Noen av de «like lang som...» skjønner jeg ikke helt... Er det standard størrelse på suttekluter f.eks. [emoji85]? Klikk for å utvide … Haha, jeg kunne ikke vært mer enig - tanken har slått meg ganske mange ganger at det er merkelige "mål" som brukes ja
Tiril123 Glad i forumet Tilgangsansvarlig VIP ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ ❤ Juliskattene 2018 ❤ 2 Mai 2018 #4 mitini skrev: Noen av de «like lang som...» skjønner jeg ikke helt... Er det standard størrelse på suttekluter f.eks. [emoji85]? Klikk for å utvide … Tenkte det samme da jeg leste sutteklut, standariserte mål sikkert
mitini skrev: Noen av de «like lang som...» skjønner jeg ikke helt... Er det standard størrelse på suttekluter f.eks. [emoji85]? Klikk for å utvide … Tenkte det samme da jeg leste sutteklut, standariserte mål sikkert