Uke 28 ble ikke helt som forventet

FruH89

Forelsket i forumet
Hadde en liten blødning på mandag under/etter sex med mannen. Ringte legevakta, men var jo ikke mye og hadde heller ikke vondt. Så skulle ikke bekymre meg. Var jo uansett på 28 ukers kontrollen tirsdag morgen, og da var alt i fineste orden.

Onsdag morgen våknet jeg med feber og smerter i mage og korsrygg:( Etter legebesøk ble jeg henvist til fødeavdelingen hvor de da la meg inn. Blodprøver, prøver nedentil, ultralyd, ctg, osv. Helt forferdelig:( Babyens puls var veldig høy og var tydelig stresset. De forberedte oss på at hvis det skulle starte fødsel skulle de ikke stoppe det (for å forberede oss hvis det skulle gå så langt).. De startet antibiotika kur intravenøst med en gang og ga meg Paracet for å få ned feberen. Hele den dagen og natta var så skummel:( Torsdagen følte jeg meg bedre og hun virket til å ha det fint, men jeg hadde stigende CRP. Det var først i går ettermiddag at jeg fikk klarsignal på at vi kunne dra hjem. Deilig å ha blitt tatt så godt vare på, men veldig deilig å komme hjem. Da er jo alt i orden❤️ Nå skal jeg bare nyte og være takknemlig resten av graviditeten❤️

Oi, det må ha vært veldig skremmende! Godt det gikk bra:)

Huff, så skremmende! Godt du er hjemme hos deg selv igjen nå, håper resten av svangerskapet blir bedre! :)

Skremmende - godt du ble tatt hånd om og at alt gikk greit :Heartpink

PS: hva sa de, kunne du fortsette å ha sex?? Bare av nysgjerrighet..

Skremmende - godt du ble tatt hånd om og at alt gikk greit :Heartpink

PS: hva sa de, kunne du fortsette å ha sex?? Bare av nysgjerrighet..

På mandagen sa legevakta at vi kunne fortsatt ha sex, bare være litt mer forsiktige.. Ikke peise på liksom, slik jeg forsto det. Og på sykehuset spurte jeg om infeksjonen hadde noe med blødningen å gjøre, og de trodde ikke det. Venter fortsatt på svar på hva slags infeksjon jeg hadde:/ Skal komme med oppdatering på hva de sier:) Mannen min vil uansett ikke ha mer sex før babyen er ute

Tusen takk, dere❤️ Ja, det var skumle greier:( Håper ikke at noe sånt skjer igjen:( Nå skal jeg kose meg hjemme med bebi i magen og ta det med ro❤️

For en skummel opplevelse! Godt å høre at du er bedre nå og alt også er bra med babyen i magen. Får håpe at formen er bra ut svangerskapet. :Heartred

Så bra det ordnet seg:happy: krysser fingrene for at resten av svangerskapet går uten dramatikk:)

Back
Topp