Uke 25

Rita87

Glad i forumet
i morgen er jeg 25 uker.. sitter å leser om lillegutten i magen nå.. og denne uken blir han ca 800 gram og 22 cm :D er så koselig en tanke for jeg kjenner ei som fødte en gutt på 950 gram og 28 cm i uke 27, og han er frisk og fin i dag.. så skulle noe skje, er sjangsene større for hver dag :)

skal til legen på kontroll på onsdag klokken 9.. gleder meg til hver gang, høre hjertet og sjekke at alt er slik det skal :)

snart er det bare 100 dager til terminen :)

Gratulerer med 25 uker [:)] Herlig å tenke på at de begynner å bli så store der inne i magen. Men i uke 25 er de 30 cm, ikke 22cm. Mulig du tenker på CRL målet?

helt fantstisk :D er så utrolig rått at 2 små celler smeltet sammen kan bli til en perfekt liten baby, som kommer perfekt ut og puster og spiser og lærer seg alt og blir til en person med meninger og utrykk :D herregud så jeg gleder meg til å få se lillegutten min <3 gleder meg så sinnsykt til å se lillejenta mi bli storesøster og få se hun styre og ordne og hjelpe til :D

(leste feil, så ja.. wow.. 30 cm.. ) hihihi.. takk for at dere er våkne når andre ikke er :P

Gratulerer med 25 uker, sitter og teller ned til midnatt jeg også for da er jeg også 25 uker. For hver uke er vi litt nærmere å få treffe de små gullene våre.
Neste tirsdag når vi runder 26 uker har vi bestilt 3D ultralyd. Gleder oss sånn til å få se henne.

ja tia flyr virkelig.. i dag har jeg vært på sykehuset med lillemor som måtte ta noen blodprøver, huff det var litt fælt både for meg å henne, men nå er vi heldigvis ferdige med det, og satser på å få vite om hun har noen allergier vi må ta hensyn til.

nå har vi spist, og skal snart ta oss en høneblund :D skikkelig kos å ha henne hjemme fra bhgen av og til :)

ORIGINAL: jemy

Synes det er rart å tenke på at de er så store allerede nå... Men hvis du ser på forsiden av BV så var det en gutt i Tyskland som ble født i uke 25 og han var vel under 300gram hvis jeg ikke husker feil. Er ikke det ekstremt lite til å være 25 uker da? Eller er det jeg som er borte i tåka mi nå...[8|]

det reagerte jeg og på! Skulle jo ha vært "mye" tyngre...

Grattis meg 25 uker!! Jeg er 21 uker i morgen... :)

Stormende jubel:)

Jippi for 25 Uker! Vi er jo "snart" i mål[:D]

Back
Topp