Uke 25: Babyen har øyenvipper

M

Moderator Marte

Guest
25uker-324x235.jpg

I begynnelsen av denne uken er fosteret 23 uker gammelt. Øyevipper dukker opp denne uken, og øynene vil snart kunne åpnes og lukkes! Hjernen vokser fremdeles fort, og fosteret er en velproporsjonert minibaby. Fosteret begynner også å få lengre hår på hodet. Er det ikke fantastisk at håret begynner å gro allerede nå?
Les mer om denne uken her

Når det kommer til podcasten denne uken, tar vi opp strekmerkene, eller tigerstripene som noen kaller det, Vi snakker også om familien i alle varianter.

Hvordan er din familie? Er dere mange?
Og har du fått strekmerker enda? Er det greit, eller helt forferdelig?
 
Hehe, tigerstriper.. Mor mi kalte de for det når barn lurte på hva hun hadde på magen om sommeren. De ble super facinert og synes det var kjempekult.

Tror jeg begynte sent med å få strekkmerker sist, men fikk en god del mellom låra og bakover låret og faktisk litt nedover leggene også. Noen på hoftene og så vidt det var på magen. Var egentlig kjempeglad for at jeg ikke fikk så mye på magen, men også veldig skuffet over hvor mye jeg fikk på låra. Tror det skyltes høy vektoppgang forrige svangerskap.

Slik jeg ser det nå har jeg ikke fått noen nye helt enda, men regner med det kommer. Håper jeg kan være like stolt over tigerstripene mine som min mor, hun har dog mest på magen. :happy:
 
Back
Topp