Uke 23

Enig i at denne milepælen betyr litt ekstra :-)

Men har blitt overrasket over at så lite som 3-4 uker prematur kan gi mange utfordringer, jeg trodde det var uproblematisk så nært termin.

For oss er det også en lettelse å være over 23uker. Neste milepæl for oss er uke 30 siden vår datter ble født den uken. Hun er snart 6år i dag og er en sterk og smart jente. Hun klarte seg kjempe fint så føler en enorm lettelse. Takk gudene for at vi bor i Norge vi har så flinke leger. Gleder oss til å møte lillebror forhåpentligvis i januar :happy:

22+0 i dag, så håper denne uken flyr av gårde nå!

Last edited:
En fantastisk milepæl :D syns det er helt utrolig å ha nådd helt hit :D 23+4 idag :D

2 dager til her :) Syns tiden går så fort når jeg har oppnådd slike milepæl tråder her på forum :p !

23+3. Utrolig å tenke på at de kan klare seg utenfor magen allerede. Men håper inderlig han holder seg inne til januar for jeg trenger tid på å innse at jeg skal bli mamma - har ikke skjønt det enda :p <3

I dag er jeg 23+0 og jeg har vært hos jordmor og blitt fortalt at alt står bra til med den lille :D ❤️

24+0 i dag :D Jordmoren sa det var dette som var skillet for at babyen kan klare seg hvis han kommer tidlig, så tydeligvis litt forskjellig fra hvor i landet man evt bor? Uansett, håper virkelig han har tenkt å holde seg inne i mange uker enda!! :D

Back
Topp