Uke 20 og press under ribbeinene

Frk.85

Forelsket i forumet
Jeg er i uke 20, og har nå begynt å kjenne at det presser under ribbeinene, er ubehagelig når jeg sitter, men så fort jeg reiser meg opp og går litt virker det som det går litt over, samme om jeg har sittet og legger meg litt nedpå. Men kjenner innimellom presset når jeg går også. Flere som har vært borti dette?Jeg har scoliose(skjevhetssyndrom) i ryggen, kan det ha noe med det å si?Har hele tiden tenkt det kan være innvoldene som blir presset oppover eller noe muskulært. 

Dette kjenner jeg også! Er i uke 29 nå, men kjent det fra uka 25 ca.. Jeg lurer også på hva dette kommer av.. Kjempe slitsomt og vondt.. Kjente dette med førstemann også..

Godt å lese det er flere enn meg som har plager med det, kanskje noen inne her kan svare oss. 

Jeg og kjenner det blir press og ubehag under ribbeina . Er nok ikke noe farlig , men jeg tenker bare som så at det kan jo være at mini'n driver og presser no tarmer og litt slik av innholdet våres litt opp og bort og slik siden h*n vil ha all plassen ;)

Frk Baby i magen ^^, skrev:
Jeg og kjenner det blir press og ubehag under ribbeina . Er nok ikke noe farlig , men jeg tenker bare som så at det kan jo være at mini'n driver og presser no tarmer og litt slik av innholdet våres litt opp og bort og slik siden h*n vil ha all plassen ;)

Er noe slikt jeg har tenkt også, men syntes kanskje det var litt tidelig til å være bare i uke 20,det er veldig ubehagelig til tider. 

Det er nok innvoller og organer som blir litt i press oppunder ribbeina, ja. Samme grunn kan mange oppleve sure oppstøt nå og en brennende følelse under ribbeina er ofte dette.

Jeg kjenner også dette nesten hver ettermiddag/kveld. Ubehagelig jaa.. 

Back
Topp