Uke 20: Halvveis! All grunn til å feire. Kanskje med en god middag for to (tre)?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Eve
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Eve

Guest
Føles det som om du spiser for to? :D

Det er nok ikke unormalt på dette tidspuntket!

Les mer om uke 20 og fosterets utvikling her.

Haha. DEN følelsen kjenner jeg igjen :P Er litt slik i perioder av svangerskapet ;)

Moro at du sier det (med å feire ved 20 uker). Jeg bikker 20 uker dager unna bursdagen min, så sa skal vi ut og spise. Men det er for å feire bursdagen da :P hehe

Har vel spist for 5 føler jeg.. endelig bedre form og da trenger jeg ikke å spise hvert kvarter:hilarious:
Motsatt av meg. Har spist for en kvart i store deler av første trimester (typ fått i meg godt under 500 kalorier om dagen). Spiser fortsatt ikke for en, selv om formen er en del bedre. Kvalme og manglende matlyst gjør det til en kamp å få i seg noe

Moro at du sier det (med å feire ved 20 uker). Jeg bikker 20 uker dager unna bursdagen min, så sa skal vi ut og spise. Men det er for å feire bursdagen da :p hehe

Er 20+3 på dagen min :D
Men om ikke jeg tar initiativ til noe så gjør neppe Mannen det. Time will tell...
Gaver blir det ikke, for vi legger kr i nytt kjøkken i stede :p
Men blir glad, om han tar meg med ut på en middag for to :p

Er 20+3 på dagen min :D
Men om ikke jeg tar initiativ til noe så gjør neppe Mannen det. Time will tell...
Gaver blir det ikke, for vi legger kr i nytt kjøkken i stede :p
Men blir glad, om han tar meg med ut på en middag for to :p
Haha, her må jeg ta initiativ til alt sånt. jeg har ordna barnevakt og funnet ut hvor vi skal spise, så da blir han jo med. Jeg pleier ikke få bursdagsgave egentlig, men kan plutselig få veldig fine gaver utenom bursdag da. Fikk iPhone X i november. Og piano tidligere i fjor. Han vil heller gi meg gaver når han synes det føles riktig eller at det er noe jeg trenger/ønsker meg da enn akkurat jul/bursdag. Helt greit for meg :) Så får jeg heller slepe han med meg på bursdagsmiddag, han synes jo det er hyggelig han også da. haha

Back
Topp