Uke 20 + 3 - kjenner dere

Kjente fra 18+3 i første svangerskap - morkaken framme.
Kjente tydelig fra 13+5 nå i andre svangerskap - morkaken bak.

Det er vanskelig å skille mellom tarmbevegelser og babybevegelser tidlig i svangerskapet - i tillegg er det vanskelig som førstegangs å vite hva man skal kjenne etter. Jeg kjente nok liv litt før 18+3 i første svangerskap - men da jeg kjente det jeg tenkte var tarmbevegelser eller eventuelt liv, samtidig som jeg så at babyen sparket på OUL, da ble jeg sikker på at det var liv og ikke tarmen :)
 
Venter nr4 og har morkaka foran - ikke kjent mye opptil nå, men endelig 19+ kjenner jeg henne hver dag ca
 
Har kjent liv daglig siden uke 18-19. Har morkake bak :)
 
Morkake bak, kjenner liv nesten hver dag, men varierer litt!

er 23+5 :)
 
Kjente liv allerede i uke 18, men har lest at det er normalt å ikke kjenne helt frem til uke 24 om det er noen trøst.
 
Er førstegangs og kjente ikke noe ordentlig før ca uke 21 :happy: og jeg har morkaken bak. Har kjent hver dag etter det :D
 
Er 21+1 med morkaka foran og har i alle fall ikke kjent noe tydelig enda. Lurer på om jeg har begynt p kjenne noe så smått for noen dager siden :)
 
Er 21+6 og kjenner en del liv men bare små dult. Har morkaka på framsiden denne gangen, begynte vell å kjenne liv rundt uke 18 sånn ca.
Gledes til det blir skikkelig med dulting/sparking:love2
 
Ja. Før OUL så kjente jeg litt - etter så tror jeg at jeg tenker så mye på det at jeg ikke kjenner noe nå . Men vokser, DÉT gjør det!
 
Har morkake foran. Kjente liv første gang i uke 13 hvor jordmor bekreftet. Nå er jeg i uke 22+4 og kjenner det utenpå magen hver dag :)
 
Er 19+6 og har morkaka foran. Kjente spark for første gang for to dager siden og igjen idag (nå nettopp!). Utenom det så kjenner jeg av og til at det skjer ting i magen.
 
Back
Topp