Uke 19/kynnere

Mamma til to gullgutter

Elsker forumet
Junilykke2018
Hei dere :)

Noen som har en del kynnere nå og er i uke 19?
Er det noen som vet hva som er normalt?
Tenker på ca antall om dagen? Finnes det noen «fasit» på dette?

Vi har termin samme dato :-) og her tenker jeg samme. Har kynnere men vet ikke hva er normalt. Da jeg var på OUL i forrige uke, spurte jeg legen om det og hun sa at det er ok å føle kynnere. Men meg er litt rart at jeg har kynnere da jeg må tisse og mest om morgen,ikke om kveld da jeg er trøtt.

Vi har termin samme dato :-) og her tenker jeg samme. Har kynnere men vet ikke hva er normalt. Da jeg var på OUL i forrige uke, spurte jeg legen om det og hun sa at det er ok å føle kynnere. Men meg er litt rart at jeg har kynnere da jeg må tisse og mest om morgen,ikke om kveld da jeg er trøtt.

Jeg får kynnere når jeg løfter sønnen min på snart 3 år, når jeg dusjer, løfter ting og mye på natten [emoji17] Tror jeg må spørre jordmor på neste kontroll [emoji848] syns de er vonde av og til...

Hatt mye på morgenen rundt uke 18/19..... men er blitt mindre nå faktisk. Vet ikke hvorfor

Jeg får kynnere når jeg løfter sønnen min på snart 3 år, når jeg dusjer, løfter ting og mye på natten [emoji17] Tror jeg må spørre jordmor på neste kontroll [emoji848] syns de er vonde av og til...
Ja,jeg fikk mye på natten også,det er rart,ikke sant? Neste kontroll er i uke 25 for meg :(

Ja,jeg fikk mye på natten også,det er rart,ikke sant? Neste kontroll er i uke 25 for meg :(

Ja, jeg syntes det [emoji848]
Har kontroll i begynnelsen av februar jeg, men jeg følges tettere opp pga svangerskaps/fødselsdepresjon med forrige og nå..
Men det er jo ingenting i veien for at du kan bestille time hos jordmor tidligere om du vil?
Det er jo lov det, bedre enn å gå og bekymre seg tenker jeg... [emoji5]

Jeg hadde masse kynnere i forje svangerskap, men da kom de mye seinere. Nå som jeg venter nr 2 har de kommer så å si hver dag fra uke 14/15 å jordmor sa det var helt normalt så lenge det ikke går over til rier :-) noe jeg tviler veldig på kommer til å skje :-)

Hei dere :)

Noen som har en del kynnere nå og er i uke 19?
Er det noen som vet hva som er normalt?
Tenker på ca antall om dagen? Finnes det noen «fasit» på dette?

Jeg er i uke 21 og har hatt masse de siste ukene, hver dag og mange hver dag - noen dager 4-5, andre dager kanskje 15-20. Spurte jordmor på oul og hun sa det bare var sånn med noen, ikke farlig bare plagsomt, og at noen bare er litt uheldige og har mye tidlig - de visste ikke helt grunnen til det. Ble veldig beroliget av å snakke med henne om det. Jeg får det også spesielt mye når jeg er tissetrengt, og hvis enten jeg eller baby er veldig aktive. Finner ikke så mye på norsk om tidlige kynnere, men har lest på amerikanske sider at det er helt normalt å få det i slike anledninger :)

Jeg er i uke 21 og har hatt masse de siste ukene, hver dag og mange hver dag - noen dager 4-5, andre dager kanskje 15-20. Spurte jordmor på oul og hun sa det bare var sånn med noen, ikke farlig bare plagsomt, og at noen bare er litt uheldige og har mye tidlig - de visste ikke helt grunnen til det. Ble veldig beroliget av å snakke med henne om det. Jeg får det også spesielt mye når jeg er tissetrengt, og hvis enten jeg eller baby er veldig aktive. Finner ikke så mye på norsk om tidlige kynnere, men har lest på amerikanske sider at det er helt normalt å få det i slike anledninger :)

Så bra da! [emoji1] jeg får også masse kynnere når jeg begynner å kjenne at jeg må på do :p
Fikk også masse i dag da vi var ute på tur i skogen med sønnen vår da jeg var i aktivitet :)

Back
Topp