Uke 16 - plutselig mer ømme bryster!

verpesyk

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
❤ Aprilbarna19 ❤
Føler ømheten i brystene har eskalert! Sist gang jeg var gravid var jeg øm i brystene fra uke 4, men denne gangen har jeg bare vært småøm til nå, og nå er de så såre at det «verker» eller jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Føler de har blitt mye større!!! Og tyngre :o Sluttet å amme 2 mnd før jeg ble gravid, og hadde da ammet 21 mnd med førstemann, så mulig det er noe der som spiller inn. Han har vært mye syk i det siste og vil ligge inntil meg og har siste dager drevet og snuset på puppene og sagt at det er melk i de :p Prøver å forklare at det skal bli melk til «bebi» som han forøvrig har store samtaler med gjennom magen hver dag! 2 år og 2 mnd og så klok liten type :o Men mulig han har rett at det allerede er en slags produksjon på vei i de :o Vet ikke hvordan det er med nummer to.
 
Sår jeg også, men jeg ammer fortsatt. Har så lyst til å slutte å amme nå, for det er en lidelse hver gang. Men jeg vet ikke hvor ille den kampen blir..
 
Sår jeg også, men jeg ammer fortsatt. Har så lyst til å slutte å amme nå, for det er en lidelse hver gang. Men jeg vet ikke hvor ille den kampen blir..
Det var en liten kamp da vi sluttet etter 21 mnd :( og er han trist og lei, syk eller trenger trøst plukker han fortsatt på de i blant. Sier han må «kose jentepuppen» (sa han ikke trengte «jentepupp» noe mer siden han hadde «guttepupper» - verdens dårligste forklaring), så det har blitt to ord han stadig snakker om :p Lurer virkelig på hva bhg tenker om han snakker om pupper der :p Nei, var en liten kamp og han «stjal melk» mens jeg sov i flere uker etter vi egentlig hadde sluttet. Ønsker å slutte da siden vi drømte om å få en til og tenkte kanskje det var enklere å bli gravid om jeg ikke ammet mer, samt ønsket å slutte før han skulle i bhg for første gang da han var 23 mnd. Redd de skulle synes det var rart om de skjønte han fortsatt ble ammet. Dumt å bry seg om hva andre tenker, men glad jeg sluttet for hadde vært slitsomt nå tror jeg. Håper du finner ut av det som blir rett for dere!
 
Samme her! Har ikke ammet siden april. Jeg var også mer øm tidlig forrige gang, denne gangen kom ømheten mest etter uke 12. Merkelig [emoji848]
 
Jeg var øm frem til uke 12. Eller de var helt satans vonde blir vel mer rett og si. Nå er de plutselig begynt å bli tunge og litt ømme igjen. 17+4 uker nå .
Kommet litt melk i ene også. Her er ungene store så lenge siden jeg har ammet.
 
Jeg følte de var veldig vonde og ømme i begynnelsen, men så roa det seg. Den siste uka har det kommet tilbake, nesten verre. Er 16+3 nå. Yngste min er 6,5 år så det er 5 år siden sist jeg ammet så for meg er det nok ingen sammenheng der
 
Samme her! Sluttet å amme rett før jeg ble gravid etter 21 mnd amming. Mye vondere i puppene nå enn tidlig i svangerskapet. Her «koser» han puppene hver kveld/natt enda og det er vondt!! Prøver å slutte med det også men er vist ikke helt ferdig med denne puppen..
 
Back
Topp