Uke 16 og magen har kommet :)

Jasminaugust2016

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Sensommerbarna 2016
Det er umulig å skjule magen/graviditet nå ☺

33b0c70698499175ae7796a63b7ef7f4

Åh, heldig!! Jeg har bare en "fettkul" nederst enda. Ser ikke gravid ut enda

Tusen takk søte damer❤ her er det nr.3 så magen kommer ut tidligere tror jeg. Bare lurer jeg på hvor stor blir den i uke 30:rolleyes:

Så fin du er! ♡ Jeg har fått en del mage selv, er 15+1 og førstegangs, så synes det er litt rart at den har kommet såpass tidlig. Folk jeg såvidt kjenner har begynt å ta på magen min helt uoppfordret når de kommenterer den, merker jeg trenger litt tid på å venne meg til det :p

Takk❤ vi er forskjellige vet du☺ noen får den tidlig og noen senere. Men det er så kult med gravide magen☺

Så fin du er! ♡ Jeg har fått en del mage selv, er 15+1 og førstegangs, så synes det er litt rart at den har kommet såpass tidlig. Folk jeg såvidt kjenner har begynt å ta på magen min helt uoppfordret når de kommenterer den, merker jeg trenger litt tid på å venne meg til det :P

Har begynt å få litt mage og det vil snart være tydelig at jeg er gravid :p 16 uker imorgen!!

Men hvordan er holdningen hos folk med dette at fremmede bare tar på magen din?? Jeg synes selv det så langt er meget ubehagelig. Altså det er jo ikke mulig å kjenne noen spark nå. Hvorfor skal folk ta på magen nå i det hele tatt? Og er det liksom sånn at kulturen sier at alle har lov å ta på magen til gravide? :p det finnes tydeligvis ikke skiller. Nei, kommer nok til å trenge litt tid på å venne meg til det her ja...:p

Har begynt å få litt mage og det vil snart være tydelig at jeg er gravid :p 16 uker imorgen!!

Men hvordan er holdningen hos folk med dette at fremmede bare tar på magen din?? Jeg synes selv det så langt er meget ubehagelig. Altså det er jo ikke mulig å kjenne noen spark nå. Hvorfor skal folk ta på magen nå i det hele tatt? Og er det liksom sånn at kulturen sier at alle har lov å ta på magen til gravide? :p det finnes tydeligvis ikke skiller. Nei, kommer nok til å trenge litt tid på å venne meg til det her ja...:p

Nei, si det! For meg blir det veldig rart. Særlig når det er folk på jobben (men ikke samme etasje) jeg sjeldent snakker med :P
Ville du f.eks gått bort til en kollega du hadde jobbet med i 2 år, men kun pratet med to-tre ganger og strøket han/henne på magen og spurt om helgen hadde vært bra? :P Garantert ikke! Men gravidmagen er tydeligvis "allemannseie"! Er vel bare å venne seg til det.
Tror jeg skal begynne å alltid bære ett eller annet foran magen når jeg beveger meg rundt på jobb ;)

Back
Topp