Det er umulig å skjule magen/graviditet nå ☺
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fin du er! ♡ Jeg har fått en del mage selv, er 15+1 og førstegangs, så synes det er litt rart at den har kommet såpass tidlig. Folk jeg såvidt kjenner har begynt å ta på magen min helt uoppfordret når de kommenterer den, merker jeg trenger litt tid på å venne meg til det![]()
Så fin du er! ♡ Jeg har fått en del mage selv, er 15+1 og førstegangs, så synes det er litt rart at den har kommet såpass tidlig. Folk jeg såvidt kjenner har begynt å ta på magen min helt uoppfordret når de kommenterer den, merker jeg trenger litt tid på å venne meg til det![]()
Har begynt å få litt mage og det vil snart være tydelig at jeg er gravid16 uker imorgen!!
Men hvordan er holdningen hos folk med dette at fremmede bare tar på magen din?? Jeg synes selv det så langt er meget ubehagelig. Altså det er jo ikke mulig å kjenne noen spark nå. Hvorfor skal folk ta på magen nå i det hele tatt? Og er det liksom sånn at kulturen sier at alle har lov å ta på magen til gravide?det finnes tydeligvis ikke skiller. Nei, kommer nok til å trenge litt tid på å venne meg til det her ja...
![]()