Uke 16, med kynnere :(

einnej

Første møte med forumet
Hei. Jeg er helt ny her, og lurer på om andre har hatt det som meg. Jeg er 16 uker på vei, og fikk igår masse kynnere, som gjør ganske vondt. Idag har det bare fortsatt. Mister i uke 14 sist. Håper det går bra nå. Er veldig redd..

Håper veldig på svar. :)

Ja, når jeg legger meg ned på sofaen, syntes jeg det blir bedre. Men så fort jeg er på beina, er det tilbake. Hmmm. Tenker på å ringe. Men sier ikke de bare at det må "gå sin gang"?

Så lenge de roer seg når du tar det rolig så trooooor jeg ikke de er noen fare.. hadde sånn ofte i de forrige svangerkapene.

Men ta en telefon og hør ihvertfall..
Jeg fikk beskjed fra jordmor jeg var til før sommeren( og før jeg flytta) at om jeg lura på noe i løpet av sommeren kunne jeg ringe på føden.

Ja, da blir det nok en telefon idag, eller imorgen.
Tusen takk for svar :D

Jeg har også hatt litt kynnere, særlig om kvelden når jeg skal sove etter en litt hektisk dag. Men det er flere dager imellom de så skjønner at det er litt mer hos deg. tror nok løsningen er å ta det med ro ja, og ringe føden og høre om de kan undersøke om det er noe på gang...

lykke til!

Du kan nok ringe flden for å høre om råd, men tror de neppe tar deg inn for sjekk så tidlig.

Jeg har også hatt litt i ferien, det er høyt nivå fra morgen til kveld så enkelte dager har jeg mer enn andre. Hadde det ikke så tidlig med Dennis, men sa hadde jeg heller ikke dette nivået ;)

Back
Topp