Uke 15+1 og masse liv!

Så herlig det må føles! Er du gravud for første gang? Dette er min første gang og redd jeg må vente lenge før jeg kjenner noe.....

Å så spennende! Jeg venter enda på noe liv:) Gleder meg enormt mye! Er snart 15 uker jeg også:)

Det er herlig [emoji173]på ul i dag så lå morkaken helt bak og øverst, topp beliggenhet mtp å kjenne liv så hun skjønte jeg merket masse liv . Han var veldig aktiv da vi så , og det kjente jeg godt [emoji173]

I dag har jeg også kjent masse. Var lenge litt usikker på om det bare var ønsketenkning. Men det var så uregelmessig og tilfeldig jeg kjente det, så nå er jeg ikke i tvil lenger [emoji7]

Min morkake ligger forran denne gangen også, så er vel bare å vente til uke 20-21 denne gangen også :p

Min morkake ligger forran denne gangen også, så er vel bare å vente til uke 20-21 denne gangen også :p
Det gjør sikkert min også [emoji51] hadde den foran sist og kjente ikke noe før uke 19/20. Er nå 15 og kjenner ingenting enda..

Beste følelsen i verden [emoji173][emoji173] gleder meg til jeg kjenner med mini i magen[emoji173]

Back
Topp