Uke 14 og mage

tonjeponje91

Flørter med forumet
Idag e jeg 14 uker, og magen min er blitt skikkeli rund og hard. Er det normalt så tidlig?? Kan jo ikke gjemme det snart. :p *førstegangshippiemamma*

Har aldri vært gravid før. Men gratulerer med å ha kommet så langt! 

Gratulerer med 14 uker :)

Kan jo hende det er litt luft inni der og som gjør den hard sånn i tillegg til baby:)

For knøttet er ikke så stort enda og tar ikke såå mye plass ;)

Jeg har mage innimellom, bare luft altså. Det er jo litt morsomt da :)

Kjenner det jeg også... og jeg er bare i uke 11. Kjenner det rett over symfysen, akkurat som en ball:P

Hehe :-) har også fått mage :-) ligger på ryggen og den buler skikkelig :-) blir bra når man blir litt rundere slik at det synes at man er gravid og ikke alle tenker at man har kost seg litt veeeel mye den siste tiden :-)

Svigermor sa nemlig det til meg :-) tror hun skulle trøste meg eller noe :-) "kjære lille deg, det ser jo bare ut som du har kost deg litt med mat". Hehehe :-) den trøsten var fattig for å si det slik ;-) selv om hun egentlig ville det snilt :-D

Gratulerer med 14 uker

Merker jeg har mer og mer problemer med å sjule magen...buksene strammer over magen!! Skinny jeansene mine kan jeg bare glemme!
 Men det er nok mest bare luft, men det er nå det det er...

Jeg er annengangsgravid og er nå snart 11 uker på vei. Jeg har så mye mage at jeg har måttet gå til innkjøp av gravidebukser allerede...hehe. Jeg har ikke klart å holde det skjult for jobben heller, de gjetta det for lenge siden.
Kommer vel helt an på hvordan livmora di ligger også :)

Jeg er også 14 uker idag og tydelig mage, har hatt mage i flere uker allerede..må gå med løse topper og selv da synes det :-) Men dette er mitt 3.barn og jeg gikk kun 5 mnd fra fødsel til ny graviditet..kan ha noe med detå gjør....tidligere har magen kommet rundt uke 15

Back
Topp