Uke 14, MA i uke 13

Løvepote

Flørter med forumet
God kveld.

I går på ultralyd oppdaget jordmor at fosteret døde for ca en uke siden i uke 13, og jeg er herved "ute" av desembergruppa :sad010 Siden jeg er såpass langt på vei må jeg inn på sykehuset for en medisinsk abort, og min samboer og jeg er helt knust:(

Nå var det endelig vår tur, også skjer dette....

Så forferdelig urettferdig og trist! :( ta vare på hverandre! :Heartred

Har ikke ord for hvor urettferdig og trist vi synes det er.. Det skal vi :Heartred

det skjønner jeg så uendelig godt!:Heartred Å miste er tungt uansett, men å miste sent er nok en større påkjenning. Håper det går bra med dere (etter forholdene) og at dere snart sitter med en ny på vei når dere er klare for det:Heartred

Åh blir så trist av å lese dette! Skal jo ikke gå an når man er kommet så langt.!! Skjønner at du syntes dette er sååå urettferdig.:smiley-angry019 :smiley-angry017 Ta vare på hverandre og prøv igjen med en gang dere er klar for d:love017:love017:Heartbigred

Uff, så leit! Håper det snart er deres tur til å gå hele veien :Heartred

Takk alle sammen:Heartred

Det er så godt å ha dette forumet å gå til i sånne stunder.. Vi ønsker å prøve på nytt så fort det lar seg gjøre, da vi er fast bestemt på å bli foreldre.
Man leser så mye forskjellig.. Men har noen her gått gjennom enda et prøverørforsøk (frys) kort tid etter MA og medisinsk abort? Vet man ikke kan det med én gang, men vi prøver å fokusere på framtiden oppi det her.. :Heartred

Så trist og forferdelig. Håper at du snart sitter med en spire som lever til termin❤️
Har du fått en mulig forklaring på hva som sjedde? Sender deg en varm klem❤️

Så utrolig trist:arghh::Heartred Håper du fikk en forklaring på hva de trodde kunne ha skjedd.. Var du på ultralyd i uke 12 eller tidligere å så at alt var bra?:Heartpink Håper dere kommer i gang med ny prøving eneste som hjelper for å komme videre føler jeg:Heartpink

Så trist og forferdelig. Håper at du snart sitter med en spire som lever til termin❤️
Har du fått en mulig forklaring på hva som sjedde? Sender deg en varm klem❤️
Så utrolig trist:arghh::Heartred Håper du fikk en forklaring på hva de trodde kunne ha skjedd.. Var du på ultralyd i uke 12 eller tidligere å så at alt var bra?:Heartpink Håper dere kommer i gang med ny prøving eneste som hjelper for å komme videre føler jeg:Heartpink

Vi hadde tul uke 8 og da så vi et embryo med et sterkt, blinkende hjerte. Etter dette var jeg ikke på ultralyd før uke 14+2. Har ikke fått noen forklaring annet enn at fosteret "sikkert var sykt og dette er naturens måte å rydde opp på". Synes den forklaringen er billig, men de vet jo ikke så jeg forstår hvorfor de sier det.. På en måte..
Kom som et stort sjokk dette når legen sa at dette kom til å gå bra siden vi så et hjerte banke såpass tidlig.
Takk for gode ord, dere er herlige:Heartred

Ønsker dere lykke til med prøvingen etterhvert og håper alle dine tar vare på deg:Heartred

Takk alle sammen:Heartred

Det er så godt å ha dette forumet å gå til i sånne stunder.. Vi ønsker å prøve på nytt så fort det lar seg gjøre, da vi er fast bestemt på å bli foreldre.
Man leser så mye forskjellig.. Men har noen her gått gjennom enda et prøverørforsøk (frys) kort tid etter MA og medisinsk abort? Vet man ikke kan det med én gang, men vi prøver å fokusere på framtiden oppi det her.. :Heartred
Hadde en MA i november og måtte ta utskrapning 3 januar pga rester. Satte inn et 5 dagers blastocyst fryst 17 februar å den sitter. Er nå 19+4 uker på vei

Back
Topp