Uke 14: Brystene dine gjør seg klare til amming

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
I begynnelsen av denne uken er fosteret tolv uker gammelt. Hodet er fremdeles stort i forhold til kroppen, men nå kan det holdes oppe av hals og nakke. Man kan begynne å ane hårvirvlene på hodet.

Mere om denne uken kan du lese her: UKE14!

I begynnelsen av denne uken er fosteret tolv uker gammelt. Hodet er fremdeles stort i forhold til kroppen, men nå kan det holdes oppe av hals og nakke. Man kan begynne å ane hårvirvlene på hodet.

Mere om denne uken kan du lese her: UKE14!

Mange av oss er allerede i uke 17, hvorfor ikke legge ut ukesoppdateringer som følger de som har kommet lenger? Blir ikke til at jeg klikker meg inn på noe som er 3 uker gammelt.. siden dere er ute etter klikk med disse innleggene deres mener jeg...

Mange av oss er allerede i uke 17, hvorfor ikke legge ut ukesoppdateringer som følger de som har kommet lenger? Blir ikke til at jeg klikker meg inn på noe som er 3 uker gammelt.. siden dere er ute etter klikk med disse innleggene deres mener jeg...
Hei Smule,

Det er det samme for oss om du klikker på linken eller ikke ;)

Vi som jobber her er ute etter å opplyse, informere, hjelpe dere og støtte dere.
Du fant vel veien inn hit fordi du er nyskjærrig, vil vite mer om svangerskap, snakke med andre i samme situasjon? Og det er vår jobb å tilrettelegge for det.
Vi kan dessverre ikke treffe din svangerskapsuke hver gang.
Hver mandag legges det ut uke til uke artikkel i termingruppene. Hver gruppe dekker 4 uker ( en mnd) derfor er det umulig å treffe alles uke. Og vi har rett og slett ikke kapasitet til å legge ut alle heller.

Men om du selv klikker på linken så kan du klikke deg videre til din egen uke. Ja, det blir jo noen klikk da, men det går vel sikkert bra ;)

Hei Smule,

Det er det samme for oss om du klikker på linken eller ikke ;)

Vi som jobber her er ute etter å opplyse, informere, hjelpe dere og støtte dere.
Du fant vel veien inn hit fordi du er nyskjærrig, vil vite mer om svangerskap, snakke med andre i samme situasjon? Og det er vår jobb å tilrettelegge for det.
Vi kan dessverre ikke treffe din svangerskapsuke hver gang.
Hver mandag legges det ut uke til uke artikkel i termingruppene. Hver gruppe dekker 4 uker ( en mnd) derfor er det umulig å treffe alles uke. Og vi har rett og slett ikke kapasitet til å legge ut alle heller.

Men om du selv klikker på linken så kan du klikke deg videre til din egen uke. Ja, det blir jo noen klikk da, men det går vel sikkert bra ;)

Tenkte siden dere la det ut på vår termingruppe jeg.. men OK!

Tenkte siden dere la det ut på vår termingruppe jeg.. men OK!
Og noen i denne gruppen er i den uke nå ;)

Neste gang vi legger ut uke til uke så er det må skje din uke vi treffer på. Alle i en termingrupper er ikke i samme svangerskapsuke.
Men du kan selv bla deg frem til din uke, så jeg ser ikke helt problemet :)

Og du har vel gravid og barn appen? Der har du jo daglig personlig tekst. Hver dag. Kun tilpasset deg og ditt svangerskap :)

Og noen i denne gruppen er i den uke nå ;)

Neste gang vi legger ut uke til uke så er det må skje din uke vi treffer på. Alle i en termingrupper er ikke i samme svangerskapsuke.
Men du kan selv bla deg frem til din uke, så jeg ser ikke helt problemet :)

Og du har vel gravid og barn appen? Der har du jo daglig personlig tekst. Hver dag. Kun tilpasset deg og ditt svangerskap :)

Det er heller ikke et problem, det var bare et spørsmål.

Jeg er 15 uker og har virkelig merket såre bryster tendenser! HAdde det også etter bare 4 uker gravid(var det som gjorde at vi mistenkte noe), men nå er det helt ekstremt. Om jeg fryser eller brystene knupper seg så er det nærmest smertefullt xd

Kjøpt første amme/gravid BH nå uten spiler for har vokst veldig i bryst partiet O:)

Elsker denne gruppa jeg, syntes dere moderatorer er kjempeflink og engasjerte! har bare vært her noen få få uker også <3 Takk for jobben dere gjør!

Back
Topp