uke 14 + 3 og morgenkvalme

prepreg

Blir kjent med forumet
sjekket nettopp listen over hva som skal skje cirka når.
kvalmen for de fleste avtar 26.juli sto det.
off, i begynnelsen va jeg faktisk glad over morgenkvalmen, da det viste at alt var i orden.
nå syns jeg egentlig det kan slutte.. trenger liksom ikke mer, sliter nok me å få i meg maten, trenger ikke å spise før å så spy og så må spise mer.

noen fler som fortsatt har kvalmen?

Jeg har vært kvalm helt til for 2 dager siden, nå er det som om kvalmen har forsvunnet helt[:D] Skjer sikkert plutselig hos deg også snart, lykke til[;)]

Eg e 16+1 i dag og e fremdeles småkvalm. ikke så kvalm som eg har vært, men d e der enda liksom. Eg har gått og vært kvalm gjennom heeeele dagen i lang tid nå så godt nå som d begynner å bli bedre! Gleder meg til d gir slipp på meg helt!
Alt e normalt med kvalmen egentlig. Noen e ikke kvalm i d hele tatt mens andre e mye kvalm. Kan jo og være kvalm hele svangerskapet!
Du vil nok sikkert bli bedre etter hvert ska du se. Bare ha litt tålmodighet[:)]
Masse god bedring videre[:)]

Jada, 15+5 her...-men har også hatt kvalme hele døgnet, så at det har gått ned til 'bare' morgenkvalme er et pluss for meg ;)
Men jeg kaster ikke opp, gudskjelov!
Sist sv.skap sluttet kvalmen rundt uke 20....phu! det er slitosmt å være i dårlig form så lenge, skjønner deg kjempegodt.

Har du prøvd noe?? Regner med det, men kan være lurt å prøve igjen det man evt. prøvde ut tidlig....
Sea-band, ingefær te, sitronvann, dau cola....

Jeg er 14+6 eller 15 uker i dag hehe og er fortsatt veldig morra kvalm og kaster opp til tider hehe....

Sniker fra Desember

Jeg var kvalm konstant til uke 16, og etter uke 17-18 har jeg vært i KNALL form . Føler meg så bra og nyter graviditeten MAX! :) Så hold ut frøken..

Back
Topp