Uke 12 stor oppblåst mage

lilleperle

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
♡ Babymais2026 ♡
Hei dere! Lurer på hvordan det føles inni magene deres om dagen? Jeg vet jo at det er mye som skjer i disse dager, men jeg er helt overrumplet over alt dette jeg!

Har ikke vært forstoppet heller, men jeg er så oppblåst at det kjennes ut som jeg skal sprekke!! Jeg tipper fremover liksom :laughing001

Jeg er dessverre forstoppet :wtf:
Ellers har det begynt å strekke i huden rundt navelen:shifty: lurte nesten på om huden sprakk da jeg var på jobb tidligere i dag..:sorry:

Jeg føler meg ikke oppblåst og er ikke særlig forstoppa, men har fått skikkelig mage den siste uka :wideyed: Får såvidt igjen de videste buksene mine, men det er veldig ubehagelig :wtf:

Jeg er dessverre forstoppet :wtf:
Ellers har det begynt å strekke i huden rundt navelen:shifty: lurte nesten på om huden sprakk da jeg var på jobb tidligere i dag..:sorry:

Oi! Hvordan kjennes det ut? Er huden som er tørr da eller? Hvor langt er du på vei da? :cat:

Jeg føler meg ikke oppblåst og er ikke særlig forstoppa, men har fått skikkelig mage den siste uka :wideyed: Får såvidt igjen de videste buksene mine, men det er veldig ubehagelig :wtf:

Åå men hva er det som er ubehagelig? Inni magen eller det at buksene ikke går igjen ordentlig? Det høres ut som du burde skaffe noen mammatights og nyte en kommende mage du da ;)

Åå men hva er det som er ubehagelig? Inni magen eller det at buksene ikke går igjen ordentlig? Det høres ut som du burde skaffe noen mammatights og nyte en kommende mage du da ;)
Det er ubehagelig med stramme bukser :hilarious: Ja, tror jeg må ty til mammabukse snart nå :p

Oi! Hvordan kjennes det ut? Er huden som er tørr da eller? Hvor langt er du på vei da? :cat:

Huden var ikke særlig tørr, men jeg bøyde meg fremover og det var bare kjempe vondt.. vanskelig å forklare hvordan det føles ut, men var utrolig ubehagelig..
Jeg har jo litt ekstra på magen, men huden ellers er ikke stram, så skjønner ikke hvorfor det skulle være vondt.
Jeg er bare 14+1, så blir spennende fremover

Huden var ikke særlig tørr, men jeg bøyde meg fremover og det var bare kjempe vondt.. vanskelig å forklare hvordan det føles ut, men var utrolig ubehagelig..
Jeg har jo litt ekstra på magen, men huden ellers er ikke stram, så skjønner ikke hvorfor det skulle være vondt.
Jeg er bare 14+1, så blir spennende fremover

Uffda, det høres litt ut sånn som jeg har det egentlig, tung følelse egentlig. Ja det blir spennende :happy:

Har hatt stor mage i mangen uker, er 11+1 no å har tatt i bruk mammabukser:happy:

Hvordan føles det der inne da? Jeg kjenner så mye, enten luft, eller strekninger, jeg føler det «arbeides» med noe hele tiden. Også vet jeg ikke om det skal være sånn eller ikke :angelic: Føler jeg hører så mye om hva slags symptomer mange opplever, men hører ikke så mye om hva de kjenner inne i magen, dermed lurer jeg :p

Jeg har vært forstoppet siden uke 7. Er nå i uke 11. Har drukket mye vann og spist fiber, morsjonert osv uten at det har hjulpet.. måtte ty til avf. midler innimellom bare for å få tømt systemet for dritt.. :smiley-ashamed004

Nå har det blitt noe bedre, men det stopper seg hvis jeg spiser litt for mye virker det som. I de siste dagene har jeg slitt med migrene og har absolutt ikke vært i form, og nå merker jeg at magen er treg, men ikke helt stopp

Jeg har vært forstoppet siden uke 7. Er nå i uke 11. Har drukket mye vann og spist fiber, morsjonert osv uten at det har hjulpet.. måtte ty til avf. midler innimellom bare for å få tømt systemet for dritt.. :smiley-ashamed004

Nå har det blitt noe bedre, men det stopper seg hvis jeg spiser litt for mye virker det som. I de siste dagene har jeg slitt med migrene og har absolutt ikke vært i form, og nå merker jeg at magen er treg, men ikke helt stopp

Uff, høres fryktelig strevsomt ut, men det er jo helt vanlig i disse tider, så det er litt beroligende vel?
Her har det vært motsatt, veldig høy forbrenning... noen ganger løs og, det er rart.
Migrene er så ubeskrivelig vondt det :dead: håper for all del du får det lettere snart!

Uff, høres fryktelig strevsomt ut, men det er jo helt vanlig i disse tider, så det er litt beroligende vel?
Her har det vært motsatt, veldig høy forbrenning... noen ganger løs og, det er rart.
Migrene er så ubeskrivelig vondt det :dead: håper for all del du får det lettere snart!
Betryggende er det absolutt! :D
Er fryktelig slitsomt å være treg i magen, føler liksom at det er tungt å puste, tungt å bevege seg osv..
Migrenen har nesten tatt livet av meg føles det ut som. Aldri hatt anfall så ofte før, og nå har jeg hatt det fire dager på rad. :angry4

Har måtte ta i bruk mamma bukser da alle mine vanlige bukser er extremt ubehagelige.. er veldig oppblåst!
Heldigvis har hodepinen gitt seg de siste 1-2 ukene, og søvnen kommer seg gradvis men det går litt opp og ned :dead:

Jeg er så oppblåst atte hjelp. Kan liksom ikke huske at det har vært så ille i tidligere svangerskap. Magen står ut og er helt stinn. Verker mye også. Håper det går seg til

Jeg er så oppblåst atte hjelp. Kan liksom ikke huske at det har vært så ille i tidligere svangerskap. Magen står ut og er helt stinn. Verker mye også. Håper det går seg til

Ja samme her! Virker som det kommer og går litt, i går var det roligere igjen.

Back
Topp