Uke 12: Risikoen for spontanabort minsker kraftig!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
I begynnelsen av denne uken er fosteret ti uker gammelt, og mange regner dette tidspunktet som en milepæl. De fleste spontanaborter skjer i løpet av de tolv første ukene av svangerskapet, og fra nå av er de mindre vanlige.

Er du lettet over å ha kommet til uke 12?

Mere om denne uken kan du lese her: UKE12

Ja, for jeg mistet en tvilling i uke 11 med sistemann. En smerte og blødning som var helt forferdelig. Da visste jeg ikke at jeg var gravid heller før de tok ul på sykehuset.

Så n generelt har jeg hvert lite redd for sa , er mer redd for om barnet ikke er friskt :( det skremmer meg mere .

Ja, for jeg mistet en tvilling i uke 11 med sistemann. En smerte og blødning som var helt forferdelig. Da visste jeg ikke at jeg var gravid heller før de tok ul på sykehuset.

Så n generelt har jeg hvert lite redd for sa , er mer redd for om barnet ikke er friskt :( det skremmer meg mere .

Samme her. Ikke tvilling altså, men har mistet fire ganger før. Så nå var det full jubel i heimen[emoji3][emoji322] Det er mye tull vi skal gjennom altså. Sterke kvinner[emoji1319][emoji1320][emoji41]

Er veldig letta over å komme i veke 12. Fekk sjå ein sprell levande alien på ultralyd i 11+6, så det gjorde godt. Men kjenner eg ikkje klarer å slappe heilt av før ordinær ultralyd, som de andre skriver er frykten for at det skal vere noko gale med babyen min, veldig stor.. :Heartred

12+1 i dag. Har UL på Riksen neste uke. Blir fint å se om det er liv da.

Back
Topp