Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, er 11+4 idag og merker ikke noe særlig! Blir småparonoid da jeg har 2 MA bak meg... har vært på tidlig ultralyd i uke 9 og alt så Ok ut! Hender det at ømmeheten i brystene varierer fra dag til dag ?11+2 her. Ømme pupper er vel egentlig det jeg merker mest. Ellers ikke så myeHar vært en del plaget av oppblåst mage og mye luft i magen, men det har blitt litt bedre den siste uken! Nå har ikke jeg hatt noen særlig andre symptomer enn ømme pupper, oppblåst mage og uteblitt mens da
![]()
Samme her, er 11+4 idag og merker ikke noe særlig! Blir småparonoid da jeg har 2 MA bak meg... har vært på tidlig ultralyd i uke 9 og alt så Ok ut! Hender det at ømmeheten i brystene varierer fra dag til dag ?
når har du neste UL?Samme som meg da , godt å høre11+3 her idag, å har ingen symptomer utenom litt oppblåst mage og litt ømme nippler![]()
Ohh takk det var oppløftende å lese...1 MA og 1 BO bak meg, så kjenner til nervøstiteren! Sitter faktisk og venter på UL nå! I våres var jeg 11+3 når vi fant ut av MA, så ganske nervøs nå siden jeg er 11+2 i dagmen nå har jeg hatt litt tettere oppfølging og fikk høre hjertet på onsdag hos jordmor med doppler.
Ja, føler vel det går litt opp og ned med ømhet i puppene! Er bedre nå enn helt i startenhvis alt så fint ut i uke 9, er sikkert alt fint nå også
når har du neste UL?
skal ta privat ul nå på torsdag, legen på sykehuset så ikke grunn til at jeg skulle ha flere før den ordinære
det var nytteløst å diskutere så jeg tar privat blir altfor lenge å vente til uke 18! Skal til jordmor neste uke så forhåpentligvis følger hun opp litt tettere ! Da du hadde MA i uke 11+3 tilsvarte str på fostret de fullgåtte ukene? Hos meg ble det oppdaget i uke 10+5 men begge gangene sa de at utviklingen hadde stoppet slutten av uke 8. Krysser fingrene at du får se et bankende hjerte på ultralyd
Ohh takk det var oppløftende å lese...skal ta privat ul nå på torsdag, legen på sykehuset så ikke grunn til at jeg skulle ha flere før den ordinære
det var nytteløst å diskutere så jeg tar privat blir altfor lenge å vente til uke 18! Skal til jordmor neste uke så forhåpentligvis følger hun opp litt tettere ! Da du hadde MA i uke 11+3 tilsvarte str på fostret de fullgåtte ukene? Hos meg ble det oppdaget i uke 10+5 men begge gangene sa de at utviklingen hadde stoppet slutten av uke 8. Krysser fingrene at du får se et bankende hjerte på ultralyd
![]()

Har slitt mye med oppblåsthet, magevondt, kvalme og generelt utilpass, dette er heldigvis mye bedre! 
Ohh så godt høre ar det var en liten turner derAlt så fint ut på UL, målte 4,9 cm og så både armer og ben som viftet og babyen turnet rundt
Den ble oppdaget 11+3 men basert på størrelse trodde de det hadde skjedd i løper av den siste uken rundt uke 10.
Håper det går din vei denne gangen og at alt ser fint ut på torsdagdu får oppdatere!!

Ohh takk11+0 i dag, jeg har hatt lite symptomer og de fleste har vært avtakende, men var på tul på torsdag og alt så fint ut. Symptomene mine har vært ømme bryster, veldig trøtt, fryser, murringer og de 3 siste ukene har bekkenet begynt å trøble seg.
Krysser fingrene for deg![]()
alltid beroligende å lese at alt var Ok på ultralyd selv om symptomene avtar
Høres ut som det er vanlig at symptomene kommer og går litt rundt denne tiden nåEr snart i uke 11. Symptomene mine går veldig opp og ned. Av og til kjennes det ikke ut som jeg er gravid i det hele tatt. Og av og til kjennes det nesten ut som jeg er syk. Hodepine, kvalme og ømme bryst. Og så har jeg noen rare ubehag/smerter i magen, men de gjør meg egentlig bare bekymret. Prøver å slappe av, men det er ikke så lett![]()
Har su vært hos lege / jordmor?Nei, første svangerskapskontroll på mandag om en uke! Men har hatt tul og gynekologisk undersøkelse grunnet blødninger, og alt så i alle fall fint ut for en uke sidenHøres ut som det er vanlig at symptomene kommer og går litt rundt denne tiden nåHar su vært hos lege / jordmor?