Uke 11-12 symptomene er borte

Førstebebi

Flørter med forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Hei. Noen andre som ikke har symptomer lengre? Jeg har hatt veldig oppblåst mage og kjempeømme pupper, begge deler er heelt borte nå, så jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt lenger. Har også vært litt kvalm inni mellom men det er også borte. Blir bekymret da jeg ikke har et eneste symptom lenger :nailbiting::nailbiting: jeg har TUL om 8 dager, og tiden går så sent nå:wtf:
Skulle ønske jeg fortsatt hadde disse symptomene så jeg slipper å være bekymret, hadde jo en SA i mai i år, vil ikke ha SA/MA igjen:oops:

Hei :) Jeg har det HELT likt, og er 11 uker akkurat imorgen.. Har ikke vært på TUL siden 9+0, men da så alt tilsynelatende bra ut. Stresser veldig over dette nå, har aldri opplevd en SA eller MA, men man blir jo selvfølgelig bekymret for at det kan være tilfellet. Prøver å tenke at så lenge jeg ikke har blødd/ hatt noen veldig ubehagelige magesmerter, så er alt som det skal :) Men det er vanskeliiig :(

Hei. Noen andre som ikke har symptomer lengre? Jeg har hatt veldig oppblåst mage og kjempeømme pupper, begge deler er heelt borte nå, så jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt lenger. Har også vært litt kvalm inni mellom men det er også borte. Blir bekymret da jeg ikke har et eneste symptom lenger :nailbiting::nailbiting: jeg har TUL om 8 dager, og tiden går så sent nå:wtf:
Skulle ønske jeg fortsatt hadde disse symptomene så jeg slipper å være bekymret, hadde jo en SA i mai i år, vil ikke ha SA/MA igjen:oops:

sniker fra Mars. Jeg er nå 15 uker og føler meg ikke bittelitt gravid engang. Kvalmen forsvant helt ila uke 12, har ikke mage, ingen smerter e.l. Var på UL når jeg var 14+0 og alt er fortsatt helt fint, så tror nok dette er helt normalt!

Jeg er 9+2 i dag, jeg har ikke hatt symptomer på flere uker. Kjenner godt den følelsen av usikkerhet, men tenker som andre skriver. Har ikke hatt blødninger eller smerter så regner med at det går greit. Skal på TUL til fredag så må jo si jeg er veldig spent. Med første så var jeg så dårlig I flere måneder, og nå nesten ingenting. Men må bare holde motet oppe og tenke at alle graviditeter er forskjellige og det er veldig individuelt hvor mye symptomer og "plager" man evt skulle få.
Vi får bare håpe på det beste og krysse fingrene for at alt er helt topp for lille i magen :Heartred

Samme hær! Er 11+2 og har ingen symptomer lengre. Men stresser ikke så mye over det :) som de andre sier så lenge jeg ikke har blødd eller hatt smerter så tenker jeg at alt er som det skal være :joyful: Nå føler jeg at jeg har fått antydning til mage denne uken, så det hjelper på itillegg :D

Jeg er 12+5 og de fleste symptomene forsvant i uke 8/9. Det eneste jeg opplever nå er at jeg er veldig trøtt og sliten. Var på ultralyd fredag forrige uke og da så alt helt fint ut:happy: Virker som det er mange som opplever dette!

Er mange som mister symptomer i uke 8-9 :Djeg hadde ikke vært bekymret sålenge jeg ikke hadde blødd eller noe sånt :Heartred hadde nytet symptomfrie dagene på det fulle!

Jeg er 9uker og har ikke symptomer annet enn høy puls og oppblåst, føler meg heller ikke gravid :p men har sett hjerte slå på UL di 3 siste ukene. Normalt at en del symptomer forsvinner typ etter uke 9, men de kan også komme tilbake igjen :p

Jeg mistet alle symptomer i uke 9, bortsett fra at jeg var litt trøtt og forstoppet. Var på ul i forgårs, der var det en sprell levende liten mums :rolleyes:
Er nå 12+6.

Jeg er 12+5 og alle mine symptomer er borte! Føler meg veldig lite gravid bortsett fra at jeg er trøtt! Men har heldigvis dopler så jeg vet det er liv ;) tror det er helt vanlig at mye forandrer seg ved 12 ukes perioden :)

Beroligende å høre at det er så vanlig at symptomene forsvinner nå:) blir så redd MA. Får lyst til å bestille doppler for å høre litt av og til, høre at det er liv fremdeles:rolleyes: var på TUL for 4 uker siden, så begynner å bli en stund siden. Satser på at det er liv i magen enda:wacky:

Jeg er 12+5 å har heller ikke symptomer. Den siste uken eller så har jeg vært så engstelig for at det er noe i veien pga manglende symptomer.. Jeg leste meg rett og slett redd, og ble så redd for MA.
Heldigvis har jeg jordmortime i morgen og får forhåpentligvis høre hjertelyd der. Ikke så lett å være førstegangs :oops:

11+3 i dag, hadde 3- 4 dager hvor formen var bedre og nesten symptomfri, nå har kvalmen kommet tilbake, håper det roer seg snart igjen:smiley-ashamed004

Back
Topp