Uke 10 og trygg? *oppdatert*

Punky84

Flørter med forumet
Jeg er 10 uker i morgen.. jeg kjenner jeg føler meg mye mye tryggere.. forrige svangerskap hadde jeg blødninger og var veldig bekymret. Da sa legen min at om jeg kommer meg fint forbi uke 8, så var sannynligheten stor for at det ville gå bra! Man kan jo selvfølgelig aldri vite.. men kjenner jeg føler meg trygg nå når jeg har kommet til uke 10. Skal på privat UL på mandag så det blir spennende.. tenker å fortelle familien nyheten neste helga da om alt ser bra ut! :) krysser fingrene....!!

*Oppdatering*
I dag var det tid for tidlig UL pga blødninger.. å inni magen hadde jeg en veldig aktiv liten krabat :) alt så fint ut. Jeg tok privat så da har de ikke lov til å utføre fosterdiagnostikk.. men det var ikke viktig for oss heller.. det viktigste var å få se at det var liv og utviklingen var fin! :) hurra for knøttet!! :)

Er 11 uker lørdag, og har allerede sagt det til de fleste. Har sett hjerte slå to ganger allerede, og da er det jo stor sannsynlighet for at det skal gå bra. Tror det er rimelig sikkert når en har kommet seg til 10 uker! Helt klart deilig å slippe skuldrene litt ned

Ja ikke sant? :) så et hjerte i uke 7 å gleder meg til mandag, håper jeg ser det da også!! :)

Godt å kjenne på tryggheten, og for hver dag og hver uke som går så er vi jo litt tryggere :) Kos deg masse! Ü

I uke 10 er du rimelig trygg. Jeg har selv mistet 12+4 en gang, men da begynte jeg å ane at noe var galt nesten to uker før. Hvis du føler at ting er som de skal så bare nyt gleden av å være gravid. Jeg ville fortalt det til familien nå for hvis du mister trenger du støtten fra dem. Da jeg mistet i uke 12+4 trengte jeg støtten fra familie og venner. Det var veldig godt at de visste om det. I tillegg til å trøste så var det ingen som kom med "kommer det snart noe barn hos dere"-kommentarer slik det hadde kommet før jeg ble gravid.

Å så godt at alt gikk bra. Er helt utrolig når man får se liv etter en blødning <3

Lykke til videre!!

Punky84 skrev:
Jeg er 10 uker i morgen.. jeg kjenner jeg føler meg mye mye tryggere.. forrige svangerskap hadde jeg blødninger og var veldig bekymret. Da sa legen min at om jeg kommer meg fint forbi uke 8, så var sannynligheten stor for at det ville gå bra! Man kan jo selvfølgelig aldri vite.. men kjenner jeg føler meg trygg nå når jeg har kommet til uke 10. Skal på privat UL på mandag så det blir spennende.. tenker å fortelle familien nyheten neste helga da om alt ser bra ut! :) krysser fingrene....!!

*Oppdatering*
I dag var det tid for tidlig UL pga blødninger.. å inni magen hadde jeg en veldig aktiv liten krabat :) alt så fint ut. Jeg tok privat så da har de ikke lov til å utføre fosterdiagnostikk.. men det var ikke viktig for oss heller.. det viktigste var å få se at det var liv og utviklingen var fin! :) hurra for knøttet!! :)

HURRA!!!

Så godt å høre :)

Back
Topp