Jeg er 10 uker i morgen.. jeg kjenner jeg føler meg mye mye tryggere.. forrige svangerskap hadde jeg blødninger og var veldig bekymret. Da sa legen min at om jeg kommer meg fint forbi uke 8, så var sannynligheten stor for at det ville gå bra! Man kan jo selvfølgelig aldri vite.. men kjenner jeg føler meg trygg nå når jeg har kommet til uke 10. Skal på privat UL på mandag så det blir spennende.. tenker å fortelle familien nyheten neste helga da om alt ser bra ut! :) krysser fingrene....!!
*Oppdatering*
I dag var det tid for tidlig UL pga blødninger.. å inni magen hadde jeg en veldig aktiv liten krabat :) alt så fint ut. Jeg tok privat så da har de ikke lov til å utføre fosterdiagnostikk.. men det var ikke viktig for oss heller.. det viktigste var å få se at det var liv og utviklingen var fin! :) hurra for knøttet!! :)
*Oppdatering*
I dag var det tid for tidlig UL pga blødninger.. å inni magen hadde jeg en veldig aktiv liten krabat :) alt så fint ut. Jeg tok privat så da har de ikke lov til å utføre fosterdiagnostikk.. men det var ikke viktig for oss heller.. det viktigste var å få se at det var liv og utviklingen var fin! :) hurra for knøttet!! :)