Uke 10 og blødning

Tildus

Forelsket i forumet
MayDay2021
✨️Julestjernene2023✨️
Jeg har ikke hatt blødninger i de andre to svangerskapene. Men plutselig nå i kveld kom det blod når jeg var på do.
ikke mye, men nok til å gjøre meg veldig bekymret.
Har ikke smerter i magen annet at jeg kjenner jeg er litt forstoppet.

Jeg som i dag fortalte det til sjefen og den gamle barselgruppen min.
Jeg håper virkelig det er uskyldig, men ikke opplevd det i de to andre svangerskapene
 
Det er vanlig å blø, og mange opplever det jevnt gjennom svangerskapet. Blødning og smerter er skummelt, så at du ikke har smerter er et veldig godt tegn. Hvis du er veldig bekymret så kan du bestille en ultralyd, fordi jeg kjenner godt igjen følelsen av frykt for å miste, og den er vanskelig å riste av seg når den først har sneket seg innpå.

Den gangen jeg mistet i uke 10 hadde jeg begynt med spotting i uke 7, så det tok lang tid fra det begynte til vi mistet. Men jeg har også hatt blødning denne gang for 2 uker siden, og alt sto bra til, så det er mange solskinnshistorier om blødning tidlig i svangerskapet.

Jeg håper det ikke er noe farlig og at alt står bra til med lille spire ❤️ Men forum og Google er ikke dine venner når det er litt blødning eller spotting ❤️
 
Hiver meg på samme som Anulula sier, og nevner også at nå tar morkaken over for plommesekken, og derfor opplever flere blødninger akkurat rundt uke 10, som er helt uskyldige :Heartred
Så kan du jo ta en TUL om du føler for det, for å bli beroliget :)
 
Back
Topp