Uke 10 og bevegelser ?

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Dette er jo mitt 4 svangerskap .
Og de 3 siste dagene har jeg blitt mer og mer overbevist om at jeg kjenner bevegelse .
Er det i det heletatt mulig så tidlig?
Med 1 kjente jeg ikke før uke 18, samme med nr 2. Nr 3 i uke 14.

Forvirra :)

Det var tidlig.. kanskje du er lenger enn du tror?

Noen påstår jo de kjenner bevegelser i uke 7.. :p
Er nok veldig lite sannsynlig at du kjenner bevegelser nå i uke 10.
Mye kan minne om bevegelser selvfølgelig. Som at en kjenner "spark" mange måneder etter at ungen er født. Gjerne det er noe sånn du kjenner :)

Ingen kjenner bevegelser i uke 7 :P
Men veit om de som har kjent bevegelser i uke 10-11... Dog vet jeg ikke om det er virkelige spark eller bare innbildning.
Det kan ikke være fantomspark da? Det hadde jeg en del av rundt uke 9-10.. =)

Er nå 11+5, og innbiller meg (?!) at jeg kjenner boblingen - ikke direkte bevegelser, men slike boblinger jeg kjenner igjen fra forrige gang.

Jeg er helt sikker på at jeg kjente noe 11+5, og har kjent nesten daglig siden, men det er bare en veldig, veldig svak kiling.

Jeg har merket litt de siste dagene, er 11+6. Spesielt om jeg sitter sammenkrøllet så merker jeg at noe skjer, om det er livmoren eller barnet vet jeg ikke! Har også merket det den ene dagen når jeg lå på sofaen, bitte små bobler/spark :Heartpink Koselig uansett!

Jeg har cøliaki og har "følt" at jeg har kjent baby i magen i en evighet.. men det er bare tarmene som jobber. Kanskje det er slik for deg også[emoji85]? De jobber jo mye senere nå og følelsen er helt lik som med baby. Kanskje ett litt rart innlegg fra meg dette her[emoji849][emoji28]

Back
Topp