Uke 10-12, ikke tegn til magen?

Gravidmednr5

Forelsket i forumet
Har lest så mye rundt om når livmoren kommer opp over et ben så man kan begynne se/kjenne baby magen..
Men jeg kjenner enda ikke noe til den..

Flere en meg?

Er vell sikkert veldig individuelt, men blir litt negativ uansett :/

Hilsen overbekymret 4.gangs fødende.... (skulle tro det var første.. :p)

Ingen tegn til livmora her heller. Men sånn var det forrige gsng også. Kjente ingenting før 16-17 uker tror jeg.

Jeg kjenner den ikke, men har funnet hjertelyden med doppler og den var godt over skambeinet rundt uke 11.

Kjenner den ikke jeg heller, og jeg er 3.gangs (men føles nesten som førstegangs:P..)

Jm kjente den såvidt forrige uke. Mage fikk jeg jo ikke før i uke 24 eller noe, forrige gang..trodde jeg skulle føle meg "mer gravid" tidligere denne gangen,men neida :p

Kjenner ingenting. Regner med at det går 3-4 uker til før jeg kjenner noe, muligens lenger tid også :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjenner heller ingenting, vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter heller :p var ikke like bevisst på sånt under første graviditet. Var lissom noe jordmord kjente å målte :p

Kjenner ingenting og ser ingenting. Men jeg har i følge sykehuset "aaaalt for høy bmi til å kunne få mage før tredje trimester", så jeg er ikke bekymra. Dessuten er jeg bare 9+0 i dag.

Kanskje dumt spørsmål, men hvordan kjenner dere livmoren? ;)
Kjenner dere babyen bevege seg allerede? Jeg er i tvil om jeg har lemus eller babybevegelser :P
Er bare 10 uker, og har hatt lemus i magen i rykk og napp siden før jeg ble gravid ;) tenker det er aalt for tidlig å kjenne baby!!

2. gangs her :)

Kanskje dumt spørsmål, men hvordan kjenner dere livmoren? ;)
Kjenner dere babyen bevege seg allerede? Jeg er i tvil om jeg har lemus eller babybevegelser :p
Er bare 10 uker, og har hatt lemus i magen i rykk og napp siden før jeg ble gravid ;) tenker det er aalt for tidlig å kjenne baby!!

2. gangs her :)
Lurer også litt på hvordan dere kjenner livmoren, og hva det kjennes ut som.. :)

Jeg er 13 uker imorgen. Jeg kjenner ikke livmoren... Står på bv-appen at da skal den ligge 10-15 cm under navlen...

kan veldig godt hende du har en livmor som ligger langt bak og godt nede :)

Jeg er 12+1 i dag, førstegangsfødende.
Skjønner heller ikke helt det her med å kjenne livmoren. :p
Jeg begynner å få godt synlig mage :happy:

Kjenner ingenting og ser ingenting. Men jeg har i følge sykehuset "aaaalt for høy bmi til å kunne få mage før tredje trimester", så jeg er ikke bekymra. Dessuten er jeg bare 9+0 i dag.
Er det for noe å si på sykehuset a? Makan!

Er det for noe å si på sykehuset a? Makan!
Du hadde blitt overrasket over hva folk, spesielt helsepersonell, får seg til å si til overvektige.
Vekta mi plager ikke meg, men jeg skjønner jo at den burde gjøre det :P

Dere som lurer på Åssen man kjenner livmoren, den kjennes som en stor ball som ligger rett under huden :-) ser sånn ut å når jeg ligger på ryggen.

Back
Topp