Ukastrerte hankatter...

Hoppande teltplugg

Forumet er livet
Har fått oss ein gjest.. Rettare sagt ein SVÆR, svart, tydeligvis ukastrert hankatt... Den har dreve rondt huse nåken daga, ette å fleire gonga ha blitt observert i veien her nere.. Katten har altså vore her før, å "spana" på huse.. den har sloss me vår STERILISERTE litt hupus, å har ved fleire anledninga prøvd å komma seg inn. An e VELDI kosen, så da e ein familiekatt så plutselig har bestemt seg for at HER skal an bu

Me har aldri hatt for vane å setta mat ute te katten, då me veit at da kan tiltrekka andre katta..

Idag, kom da eg har frykta.. I heile gangen, å og no i stuo STINKE da kattepiss.. Jaaaada.. Da jævla dråge av ein katt har MARKERT PÅ VASKEROMME MITT!![:@]
Me har ikkje hål te ventilasjonen der inne endo, så når tørketrommelen står på, så må døro ut stå åpen for å ikkje få fuktskader.. Der har katten ikveld vandra seg inn, å markert.. Å han har markert så hondane i nabolage reagere på da!!.......[:@]

Kan ikkje folk kastrera dei kattane sine? FORSTÅR di ikkje at da går ut øve resten av oss??? No må ME leva me denna jævliga lokto, for da forsvinne jo ikkje me ein gong heller. Imåro må ALT på vaskeromme ut, å romme må vaskast ner, så må alt av kler vaskast godt (lokto forsvinne frå klerno, sant?!), å så får me håpa da helvettes dyre kjeme seg vekk herifrå... Eg gjentar.. Han har ALDRIALDRIALDRI fått mat her.. ALDRI! Ka så får an te å tru at an kan bu her, da veit eg ikkje.. DRITTKATT!!

Kor lenge lokta den forbanna markeringo? Å funke sånn komdegvekklokt?? Å KAN EIGAREN MELDA SEG SNARAST (eg veit an sannsynligvis ikkje e her) FØR EG GJERE NÅKE EG IKKJE KAN HOLDAST ANSVARLIG FOR?!?!?[:@][:@][:@][:@]

Back
Topp