Ukas STORbonde er

talata

Forumet er livet
 bare helt [:'(][:'(][:'(][:'(] (siden det ikke er lov til å nevne navn[8D])

Blir kvalm [:'(][:'(] mammadalt

ikke si sånn da.
kan jo hende han sladrer til mammaen sin [:D]

ORIGINAL: Juliejr

ikke si sånn da.

kanskje mamma'n hans ringer meg å skal prate litt da ? [:D]

ikke si sånn da.

ORIGINAL: pewsie

ikke si sånn da.

kanskje mamma'n hans ringer meg å skal prate litt da ? [:D]

Jepp, mamma ordner opp for godgutten sin [:D]

ORIGINAL: talata

bare helt [:'(][:'(][:'(][:'(] (siden det ikke er lov til å nevne navn[8D])

Hvorfor er ikke det lov??

JA fysj[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:@][:@][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

ORIGINAL: nettemor

JA fysj[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:@][:@][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Hæ? Hvem er husbonde? Og hvem er førstekjempe? Glemmer alltid å følge med.

ORIGINAL: maysen

ORIGINAL: nettemor

[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

ORIGINAL: Beta

Herre gud! Så jo ut som at han skulle gjøre i buksa når som helst når han valgte .... til førstekjempe! raring han der ja[8|] Også for et drama hun mamman lagde av det som ble sagt da! Mulig .... er syk i hodet altså, men tviler på at han dreper noen på farmen[8|]

Hugo er en snill og grei kar det[:)] Er ikke noe vondt i han

Og hvorfor kan man ikke nevne navn på folk i Farmen??

ORIGINAL: ~fearless~

Og hvorfor kan man ikke nevne navn på folk i Farmen??
I følge forumsreglene har vi ikke lov til å henge ut folk, i hvertfall ikke me navn  å sånn ... [;)] 

ORIGINAL: kittyb

Herre gud! Så jo ut som at han skulle gjøre i buksa når som helst når han valgte .... til førstekjempe! raring han der ja[8|] Også for et drama hun mamman lagde av det som ble sagt da! Mulig .... er syk i hodet altså, men tviler på at han dreper noen på farmen[8|]

Det tror ikke jeg heller. Likte han ikke de to første ukene, men etter hvert har han vist en mer sympatisk side så nå håper jeg han er en av finalistene. Tror jeg hadde blitt like sint som han i denne situasjonen da.. og mamman og mammadalten overdriver jo sånn..

Ja han var litt spesiell i de første ukene, men jeg vet han ikke er sånn. Bor bare 4 km fra han. Han er from som et lam [:)]

Det tror ikke jeg heller. Likte han ikke de to første ukene, men etter hvert har han vist en mer sympatisk side så nå håper jeg han er en av finalistene. Tror jeg hadde blitt like sint som han i denne situasjonen da.. og mamman og mammadalten overdriver jo sånn..

Ja han var litt spesiell i de første ukene, men jeg vet han ikke er sånn. Bor bare 4 km fra han. Han er from som et lam [:)]
Jeg heier på han nå ihvertfall [:)][:)][:)][:)][:)] Likte han ikke di to første ukene jeg heller.. Men han har kommet seg ned på jorda igjen nå.... Ganske sjarmerende oxo blitt han [:-][:-] *går i skammekroken me seg*

Ikke rart mange stusser litt siden det heter STORbonde da, og ikke HUSbonde. [;)] Men, samma det egentlig, gutten er fjern uansett hva han kalles. [:'(] og blir nok aldri voksen med ei sånn mor *håper jeg ALDRI blir sånn mot min sønn*[8|]

ORIGINAL: talata

Jeg heier på han nå ihvertfall [:)][:)][:)][:)][:)] Likte han ikke di to første ukene jeg heller.. Men han har kommet seg ned på jorda igjen nå.... Ganske sjarmerende oxo blitt han [:-][:-] *går i skammekroken me seg*

Barsk herremann[:)]

Hvorfor skammekroken snuppa?

Barsk herremann

Hvorfor skammekroken snuppa?
hehehe fordi han er litt gammal vel [8D][8D][8D][8D][8D][8D]

ORIGINAL: @ngel

Ikke rart mange stusser litt siden det heter STORbonde da, og ikke HUSbonde. [;)] Men, samma det egentlig, gutten er fjern uansett hva han kalles. [:'(] og blir nok aldri voksen med ei sånn mor *håper jeg ALDRI blir sånn mot min sønn*[8|]
uuuææææææ . den feilen så jeg ikke engang *løpe å rette opp*

Jeg ska aldri bli sånn me min sønn heller [X(]

Back
Topp