Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får håpe formen din kommer segIkke jeg!
Ligger fortsatt i senga og gruer meg til å stå opp.. Haff.. Håper formen snart snur så jeg også får rørt litt på meg
God trening, spreke Skillz
God bedring til kiden din og god trimtur i kveldSkal ut på trimtur med ei venninne i kveld. Er så godt å komme seg ut i frisk luft Blir en veldig rolig dag, er hjemme med febersykt barn.
God bedring til kiden din og god trimtur i kveld
Huff god bedringHer er det enten senga eller sofaen, formen er ikke god
6 timer??? Kjære vene!! Hva jakter du på?Gått 6 timer i skogen i dag. Jakta er igang var spent. Foruten vondte strekkinger første timen gikk det supert! Ble mange pauser underveis .
Fuglejakt. Rype og skogsfugl høres lenge ut, men går fort når man går i skogen langt fra stress og mas. Hunden koser seg og lufta er fantastisk6 timer??? Kjære vene!! Hva jakter du på?
Fuglejakt. Rype og skogsfugl høres lenge ut, men går fort når man går i skogen langt fra stress og mas. Hunden koser seg og lufta er fantastisk
Så gøy vi har også fuglehund. Sambo jakter
SprekingGått 6 timer i skogen i dag. Jakta er igang var spent. Foruten vondte strekkinger første timen gikk det supert! Ble mange pauser underveis .