Uka som kommer......

*Fie og Rangen*

Forumet er livet
Ja, nå vil jeg ihvertfall vite hva dere skal siden jeg skal ha BV pausen min [:D][8D]
Nå er det bare 1 snau mnd til jeg begynner å jobbe og jeg skal KOOOOSE meg og ikke har altfor mye planer fremover. Men ta ting litt på sparket.

Mandag: Slappe av, bytte noe tøy på Cubus, kanskje pusse vaskerommet (sparkelen)
Tirsdag: Ingen planer, kanskje fysioterapeut (male hvis jeg gidder, det gjelder for resten av ukedagene)
Onsdag: Ingen planer
Torsdag: Ingen planer
Fredag: ingen planer
Lørdag: Ingen planer
Søndag: Besøke oldemor til Sofie

Mandag: Jobb
Tirsdag: jobb og foreldermøte i barnehagen
Onsdag: kurs
Torsdag: jobb
Fredag: jobb
Lørdag: Ingen planer
Søndag: Ingen planer

Mandag: Forelesning + seminar
Tirsdag: Forelesning
Onsdag: Forelesning
Torsdag: Lese
Fredag: Lese
Lørdag: Mamma har bursdag... Kake?
Søndag: Jobb

Har ikke så mange planer enda, men

en dag skal jeg ha "lære å bære på ryggen" dag med en venninne som er flinkere på bæring enn meg i Lillestrøm - tror det blir onsdag, da kan jeg kombinere det med babytreff av Romerike mødre og hente Libero pakken på Lindex.

Tirsdag eller Torsdag blir det helsestasjonen og ekstra veiing og lengdemål av mini - hs ville følge den opp for nå har hun falt under kurven sin - også under nederste linje på diagrammet. Hun syntes det var litt lite selv om hun er prematur.

Fredag skal mannen ta mini etter en morgen med hjemmekontor og så drar jeg til Kristins i Oslo på brudekjoleprøving [:D] Sliter med valgets kvaler, for har jo egentlig bestemt meg for å kjøpe en kinakjole fra Kina, men krangler litt på prisen, og så fant jeg en veldig pen en på Kristins salg i Lillestrøm til 5000... må beregne et par tusen i skredderendringer for å få snøring bak, men er likevel billig.

Og så blir det nok litt hobbystasj leting og god mat og vin utover kvelden. Sent tog hjem på fredag ja

Lørdag er det hjemme alene med barna - mannen skal nerde og spille rollespill.

Søndag kommer nok svigermor en tur.

Ok, kanskje uka er ganske full likevel [:-]

jeg skal slappe av!!
hehe har hatt en turbohelg, så skal bare kose meg videre til uken.

mandag:shredde, rydde, spise, sove, hente i bhg og spise tapasrester til middag
tirsdag: foreldresamtale, shredde, møte bestisen min til lunsj og trilletur, hente i bhg, huset blir vasket
onsdag: shredde, ingen planer
torsdag: shredde, levere i bhg, ingen planer
fredag: shredde, levere i bhg, ingen planer
husker ikke hva vi skal i helgen.

Er litt kaos i hodet akkuratt nå, har time til samtale en gang denne uken, men husker ikke når..og det er sikkert masse jeg har glemt.[8|][:D]

Trodde jeg ikke skulle noe denne uken jeg men der tok jeg feil

Mandag ; lever i bhg og kjøre
Tirsdag : kjøre og hente i bhg
Onsdag : fysi og hente i bhg
Torsdag : babysang, hente i bhg middag hos noen venner på skedsmo
Fredag : Kino og middag med en vennine
Lørdag : rydde rydde rydde og vaskevaskevaske
Søndag : visning

Og hver kveld skal vi rydde huset og kaste masse mye
og vaske
og evet ta en tur til broder for å hente esker =)

Kolibri og dere andre - kan dere ta en ettermiddagscafetur på fredag? Jeg er ferdig ca halv tre, siden de beregner halvannen time hos Kristins, muligens tidligere. Om mennene kan hente i barnehgen? Hadde vært så koselig å treffes igjen! Drar nok med meg **Spire_2** fra Mai 10 på prøvingen[:D]

Ev planlegger jeg som sagt kvelden i Oslo også, om noen heller vil ta det litt senere.

møte på torsdag, ellers null planer som vanlig

Hmm.........

Ingen spesielle planer noen av dagene gitt....El dvs kanskje et møte på onsdag...
Så en uuuutrolig spennende uke med andre ord[:-]

Mandag:jobbe
Tirsdag:Jobbe
Onsdag:Jobbe
Torsdag:Fri,starte med litt bryllupsforberederlser
Fredag:til frisøren kl 13,gifte oss kl 15Hjem til oss etterpå med forloverene på tapas
Lørdag:Feire bryllupet med fam
Søndag:Hvile ut[8D][8D][8D]

Back
Topp