Uka må flyyyy!!!

Væren*85

Forelsket i forumet
Er det flere enn meg som håper de 12, 13, 14 første ukene bare kan komme??
Har aldri ønsket høsten så hjertelig velkommen som nå :)

Er så ille nervøs jeg :/ men men. .

ORIGINAL: Væren*85

Er det flere enn meg som håper de 12, 13, 14 første ukene bare kan komme??
Har aldri ønsket høsten så hjertelig velkommen som nå :)

Er så ille nervøs jeg :/ men men. .

Kan gjerne bli høst og tiden må veldig gjerne bare fly... synes alt går så tregt....

Regner med jeg kan starte å puste normalt etter uke 12[:D]

Jeg også, ihvertfall frem til uke 12 ja...så høsten kan bare komme(selv om den nesten allerede har kommet...møkkasommervær[:@]vi har hatt)

ja kan ikke vi bare komme til uke 12 alle sammen hvertfall:) vil at ting skal begynne å skje her:) alltso å få mage,kjenne spark,ul  + + + :P

ORIGINAL: Godzilla

Jeg også, ihvertfall frem til uke 12 ja...så høsten kan bare komme(selv om den nesten allerede har kommet...møkkasommervær[:@]vi har hatt)

Enig med dåkke alle sammen[:D] 

Heh, ja, enig Godzilla. *Sukk*
Kan ikke huske en sommer det har regnet såååå mye i strekk. Og vi som vanligvis får det beste av øst- og vestlandet her jeg bor. Jeg gleeeder meg til 2.trimester. Og jeg virkelig gleder meg til ultralyden. Blir spennende om "spåmannen" har rett, lol [:)]

ja håper tiden går kjempefort!! vil ikke fortelle det til noen før jeg er kommet til ca uke 12, og kan nesten ikke vente! gleder meg sånn til å kunne fortelle det!!
tiden går jo så fort ellers, men sikkert ikke nå.....

jaa..kjenner til den du! Bare mannen som vet det nå, men klør jo etter å fortelle det til flere! Mamma og pappa kommer på besøk i morgen, så jeg regner med jeg sier det til de da..ser de ikke igjen før jul, og vil jo gjerne se reaksjonen (vet de bare går å venter) [;)] Lurer på om jeg ikke skal si det til et par venninner også, greit å ha noen alibier ift festing og sånn [;)]

Heilt enig..7 uke til e leeenge! livredd jeg skal få en spontanbort til..men oddsa er vel mindre andre gang:) krysser fingrene for heile gjengen:))

heilt enig!!! har mista 2 ganger iløpet av dette året.. så no håper eg det går bra! alle gode ting er 3, håper eg[:)] men er veldig bekymra...;(

Back
Topp