Uhmf

Mari3

Elsker forumet
Jeg meldte meg ut av styret for hagelaget i går med øyeblikkelig virkning. for de ha vært så ekkel mot meg, at nå makta jeg ikke mer, begeret randt rett og slett over. og nå prøver lederen og ringe meg hun har ringt 9 ganger på under 10 min. hun vet jo ikke om jeg er opptatt så trenger vel ikke å ringe slik hele tiden, jeg vet jeg burde snakket med henne men hun har vært så stygg mot meg at jeg føler at jeg ikke vil ha noe som helst med henne å gjøre. hun kan skrive mail. mått bae sutre litt føler meg sund tygt og ut spytta igjen.

ORIGINAL: LittleMonkey

Man ikke alltid ta telefonen selv om den ringer [:)] Sett på lydløs du, og len deg tilbake [:)]
Håper det ordner seg og at du får den unnskyldningen/behandlingen du fortjener [:)]

Takk men de kommer nok aldri til å se hva de har holdt på med for de er sjefene og hvis vi ikke gjør akkurat som de sier og mener så er vi problemmet.

Møkkafolk! Rart at ikke voksne folk klarer å oppføre seg. Klem [:)]

ORIGINAL: Pogo

Møkkafolk! Rart at ikke voksne folk klarer å oppføre seg. Klem [:)]

takk. ja det er utrolig. vi har bestemt oss for å flytte heri fra. også mye av måten de har behandlet meg, for jeg trodde faktisk vi var venniner, men så feil kan man ta

Fy så slemme voksne folk kan være at dere til og med flytter pga det! Jeg kjenner jeg blir sinna på dine vegne. Og telefonen setter du på lydløs og later som du ikke vet at det er aktivitet i den, ber mannen din slette ubesvarte anrop og glemmer disse plagerne.

*klem*

ORIGINAL: Trebarnsmamsen

Fy så slemme voksne folk kan være at dere til og med flytter pga det! Jeg kjenner jeg blir sinna på dine vegne. Og telefonen setter du på lydløs og later som du ikke vet at det er aktivitet i den, ber mannen din slette ubesvarte anrop og glemmer disse plagerne.

*klem*

Har satt den på lyd løs og nå har hun skrevet til meg på facebook også og sendt meldinger og mail. hallo skjønner dere ikke et hint.
Jeg er ikke så lei meg lenger mest forbanna. jeg har gått igjenom alle mailene jeg har fått sammen med andre slik at det ikke bare er jeg som synes det er dårlig behandling, og de syntes alt var bare hår reisende og at de gir all inntrykk av at de ikke vil ha meg med, på ting kun når de skal ha meg til å gjøre noe.
eKs jeg meldte meg på en tur, og meldte fra at jeg ikke kunne på en annen tur (kunne bare hvis det var krise) den turen jeg meldte meg av måtte jeg dra på for de andre skulle gå en tur på fjellet. den turen jeg ville være med på fikk jeg ikke være med på for jeg måtte være hjemme sa de og ordne til et annet møte. (og da var jeg den første og eneste som hadde meldt meg på den første gangen turen ble annonsert. og slik har det mye av ser på facebook at de har gjort styre ting uten at ejg har fått innkalling og får kjeft etter på for at jeg ikke møter opp. de himla med øynene for at jeg dro på ferie med famillien midt alle hagevandringene i sommer. beklager sytingen min men må bare få tatt tømt meg

Back
Topp