Uhm...

Pallar

Elsker forumet
bygger mannfolkene deres lego? alene liksom... uten ungene [X(]

Jeg hadde en tråd her for ett par mnd siden, hvor jeg fortalte om at sambo hadde kjøpt seg technicslego. Han bygde den og stuka den bort. Nå har han lett frem technics legon sin fra da han var liten [X(][X(][X(]

Haha, nei, han bygger ikke lego uten ungene, men han spille playstation.. Det er vel omtrent på samme nivå.. Hehehe.. 

Nei men det er fordi han ikke har interesse for det..
Men han kan fint leke med radiostyre biler,kjøpte seg en for ikke så lenge siden også..hehehe...De er små barn,avogtil..=)

Nei, men broren min gjør. Han er 27 og har ikke barn. [:D]

ORIGINAL: Rooney

lego er da moro[:)]

Bygga en stor lastebil i går eg hehe men med sønnen min da

Nei, men om han haddet ville gjort det så hadde jeg ikke brydd meg. Han syns det er veldig morro med radiostyrte biler, fly og helikopter, og leker seg med det innimellom.

Jeg stemmer JA!!!! til fedre som tør å vise at de kan være barnslige og bygge lego uten at det er for ungene sin del innimellom[:D].

ORIGINAL: meredith

Nei, men om han haddet ville gjort det så hadde jeg ikke brydd meg. Han syns det er veldig morro med radiostyrte biler, fly og helikopter, og leker seg med det innimellom.

Jeg stemmer JA!!!! til fedre som tør å vise at de kan være barnslige og bygge lego uten at det er for ungene sin del innimellom[:D].

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Nei men det er fordi han ikke har interesse for det..
Men han kan fint leke med radiostyre biler,kjøpte seg en for ikke så lenge siden også..hehehe...De er små barn,avogtil..=)

hehe, her også går det i radiostyrte biler og helikoptre[;)] Han begynner og ha noen biler nå[:D] Tror jenta har arvet pappan sin interesse for biler[;)]

ORIGINAL: Bøddi Hålli

Jeg hadde en tråd her for ett par mnd siden, hvor jeg fortalte om at sambo hadde kjøpt seg technicslego. Han bygde den og stuka den bort. Nå har han lett frem technics legon sin fra da han var liten [X(][X(][X(]

Er typen din så ung at han hadde Technics da han var liten?

Kom ikke det på midten av nittitallet, eller noe ...?

Nei, men kjæresten min kjøpte seg radiostyrtbil etter at sønnen min fikk det i bursdaggave [8D]

Nei, men har tatt han i å leke med dukkehuset til treåringen vår et par ganger da [8D] Han prøver å snakke det bort med at han bare "rydder i det", meeen [8D][8D]

På en måte er det fint at mannfolka leker litt. Da får de med seg barna.
Det er bare veldig irriterende når jeg kommer fra skolen og han har vært hjemme en hel dag
og spilt call of duty på ps3. [:'(] Istedet for å kanskje ta noe i huset!![:-][>:]

Haha, ja! Nå har vi bare "storlego" (duplo, heter det?) her enda siden Nora er så liten, men han bygger og ordner og er storfornøyd.. lillebror er ti år og har et helt rom fullt av Lego, der er mannen min i himmelen.. [8D] "Trenger du hjelp med noe bygging eller? Har god tid jeg altså!".. joda! [:D]

åjada! her er det lego for alle penga :) Eller ikke såå ille da.. Men ja han liker godt å bygge lego. Syns det er litt nusselig jeg da[:D]

ORIGINAL: Bouncy the Butthead Slayer

ORIGINAL: Bøddi Hålli

Er typen din så ung at han hadde Technics da han var liten?

Kom ikke det på midten av nittitallet, eller noe ...?

han er født i 82.
Så han var vel rundt 10-12 år tenker jeg.

nei han gjør det ikke alene men er mest ivrig av de to når de bygger sammen. Blir nesten sur hvis Thea ødelegger det han har bygget [8D]

Hadde vi hatt lego så tror eg min mann kunne funnet på å gjort det.

Men det kunne eg og [:D]

Her er pappaen 39 år og til bursdagen i fjor fikk han lego tecnic, den store lastebilen med kran og storkoste seg med å bygge den. Hadde vi hatt økonomi til det, så hadd han nok hatt alle som er kommet ut. Men de koster jo fort 1000-1700 kr stk....

Back
Topp