Uhell :-(

• Trådstarter Trådstarter babymaker
  • Opprettet Opprettet
B

babymaker

Guest
Begynte å gråte av det. Jeg reiste meg opp av sofaen og brått spydde jeg litt og på dunken til svigermor :O bare rant ut uten forvarsel "/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

På dunken? Eller på duken? Uhell skjer, jeg håper hun har forståelse for det.. Er jo umulig å kontrollere hvor og når man spyr.. Min samboer syns det er utrolig morsomt å fortelle en historie fra den første uka vi visste vi var gravide: Vi skulle hente katta vår hos dyrlegen, dyrlegen begynte å snakke hundemat med samboern min, "bare hell fett på" osv.. Jeg LØP ut og spydde på plena hennes.. :P

Uff da. Men du kunne jo ikke akkurat noe for det heller. *trøstepå*
Prøv akkupunktur mot kvalmen. Var vidunderkur for meg.

Det kan du ikke styre alltid, hun forstår vel det?! Og duken kan sikkert vaskes!

På dunken? Eller på duken? Uhell skjer, jeg håper hun har forståelse for det.. Er jo umulig å kontrollere hvor og når man spyr.. Min samboer syns det er utrolig morsomt å fortelle en historie fra den første uka vi visste vi var gravide: Vi skulle hente katta vår hos dyrlegen, dyrlegen begynte å snakke hundemat med samboern min, "bare hell fett på" osv.. Jeg LØP ut og spydde på plena hennes.. :P
Duken.. autokorektur :s jaja :-) hun forsto det, men gråter av ingenting om dagen. Og ikke der jeg gråt før :p såpass ja :p haha ! Nei det er sant :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Hehe, føler meg litt stygg nå, men måtte dessverre le litt for meg selv når jeg leste:) det høres jo bare helt forferdelig ut, men jeg hadde sikkert begynt å grine selv. Alt man skal igjennom når man går gravid:(

Hehe, føler meg litt stygg nå, men måtte dessverre le litt for meg selv når jeg leste:) det høres jo bare helt forferdelig ut, men jeg hadde sikkert begynt å grine selv. Alt man skal igjennom når man går gravid:(
ja.. jeg ler av meg selv :p jeg gråter av ingenting jeg :p

Back
Topp